Jake Saleh
Jake Saleh at Mercedes-Benz of West Covina

Jake Saleh

Internet Sales Manger

Mercedes-Benz of West Covina

2010 E Garvey Ave S
West Covina, CA 91791

Contact Me
4.3
75 Reviews
4.3

75 Reviews

Write a Review

75 Reviews of Jake Saleh

October 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The worst service i have ever got. She told me my car will be ready in 6 hours so i waited there the whole day, and then at 4:30, when i asked them, they said the car will not be ready More

by Ellen
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

October 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service, responsive and courteous. Was a pleasure to work with all the members of the dealership . More

by cshai777
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Paez, Mario Eshak

Oct 10, 2026

Mercedes-Benz of West Covina responded

Knowing you found our service responsive and courteous during your purchase of the new EQS 550 is rewarding. Hearing your praise means a lot to our team.

September 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My service advisor James is great. The service department is a joke. They have no idea what they are doing. More

by MMILLNER
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Oct 03, 2026

Mercedes-Benz of West Covina responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

September 25, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

3% added for credit card is ridiculous when I'm already spending a premium on the service More

by EFONWANG
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 30, 2026

Mercedes-Benz of West Covina responded

It's great to hear that we were able to help you. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy. Thank you for choosing Mercedes-Benz of West Covina!

September 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Everything was very good personal was very friendly. I recommend the dealership to everybody. specially the sales person was veryknowledgeable about the product. More

by david.rahimi58
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mario Eshak

Sep 24, 2026

Mercedes-Benz of West Covina responded

Knowing that our team’s friendly approach and expertise met your expectations is rewarding. We’re pleased we could help you understand the features of your new GLA-Class. Your recommendation means a great deal to us.

September 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Really good service thanks shant bashian help me to get a rental and he stayed in touch More

by gustavo290
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 24, 2026

Mercedes-Benz of West Covina responded

Your note about staying in touch reflects how our service team values clear communication. We’re pleased we could arrange a rental while your Mercedes-Benz AMG GLC 63 was in for service. Hearing that you appreciated our support means a lot to our team.

September 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Same issue happened again the service center doesn’t even give a ride Uber or loaner car, can’t wait there get the car fixed , bad experience More

by PRIS888USA
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Oct 03, 2026

Mercedes-Benz of West Covina responded

Thank you for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here.

September 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

John was extremely helpful. Follow up with me on every step of the way until service was completed. More

by JORGE2086.JM
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Paez, Mario Eshak

Sep 07, 2026

Mercedes-Benz of West Covina responded

Hearing that you appreciated the step-by-step updates means a lot to our service team. Our team is pleased we could keep you informed at every stage until the service on your Mercedes-Benz E-Class was completed. Thank you for the five-star rating.

August 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I brought new Mercedes sprinter and battery has problem and there are codes that need fix , this Mercedes did everything to not warranty battery and did not fix codes I am very disappointed in this dealer More

by DMGONZALES1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jason Paez, Mario Eshak , Alejandro Jimenez

Sep 03, 2026

Mercedes-Benz of West Covina responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear this. Thank you for bringing it to our attention. We and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story.

August 25, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I fixed my brakes and second day i heard same noise coming out from the new brakes, renting the car staff are very not helpful More

by Mark
Workmanship
Recommend Dealer
No
Aug 28, 2026

Mercedes-Benz of West Covina responded

Thank you, Mark, for this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail.

1
...

Dealership Inventory (738 Vehicles)

new 2026 Mercedes-Benz GLE 450 car, priced at $79,467
2026 Mercedes-Benz GLE 450
new
Obsidian Black exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Mercedes-Benz GLB 250 car, priced at $49,757
2026 Mercedes-Benz GLB 250
new
Polar White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2025 Land Rover Defender car, priced at $52,506
2025 Land Rover Defender
used
Fuji White exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Mercedes-Benz E-Class car, priced at $108,897
2027 Mercedes-Benz E-Class
new
Sonoran Sand exterior
Automatic
used 2025 Mercedes-Benz Maybach S 580 car, priced at $169,039
2025 Mercedes-Benz Maybach S 580
used
Obsidian Black exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2026 Mercedes-Benz GLE 450 car, priced at $74,217
2026 Mercedes-Benz GLE 450
used
Citrus exterior
Automatic
All-wheel Drive