Back

Carvana

Tempe, AZ

3.4
10,126 Reviews

HQ

Tempe, AZ

85281

Directions
Sort by

10,127 Reviews of Carvana

May 30, 2019

Misrepresented vehicle and a myriad of other issues Overall my experience with Carvana turned out to be very negative. My husband and I ordered a vehicle from Carvana in late November 2018. The fir More

by LuckyStar
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
multiple
Jun 07, 2019 -

Carvana responded

Thank you for taking the time to provide us with constructive details regarding your Carvana experience. We are disappointed to hear that your experience was not the seamless one that we always expect. It is clear we dropped the ball multiple times and for that we are sincerely sorry. We would like to apologize for the delivery delays and the miscommunication you encountered. This is certainly not our standard and we are very sorry if this caused you any inconveniences. We are also sorry that the vehicle arrived in a less than perfect condition. Your vehicle should have arrived cleaned and detailed as that is what we expect for all of our vehicles. Our customers’ satisfaction is of the utmost importance to us and the condition the vehicle came in without the feature you mostly sought out for is unacceptable. Our vehicles are priced correctly though. In regards to the registration, please know that is not standard of our registration process and we apologize for any inconvenience this has caused, as well as the time that it took out of your day. We would also like to apologize about the title error on our end. We appreciate you being so understanding and communicating with us regarding the situation. Thank you for your continuous patience, we do hope you are loving your vehicle. It’s honest feedback like yours which helps us to continuously improve the way we lay out our processes for our customers. We hope that you are now loving your vehicle and look forward to restoring your trust in Carvana! We cannot thank you enough for your valuable feedback.

May 30, 2019

Easiest way to sell your car I had been trying to sell my car for a couple months & after no leads, decided to advertise on a couple websites. I was contacted by Jan and was given More

by vl09
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jan & Lois
May 29, 2019

Without a doubt best car selling experience I had to sell my truck because I didn't want to spend thousands shipping a second car to and from overseas. Carmax offered $23,000 Few other deale More

by Armyguy123
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Nicky, trina(online rep)
May 26, 2019

Awesome Without a doubt this was the smoothest car transaction I've ever done. I purchased my one year old Nissan Murano online in about 20 minutes, including More

by Indyrober
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Nick
May 25, 2019

dont use them if they need to look at paper work I bought a car from carvana. great credit and a trade in. fist they said i need to load docs to my file. i went to my app and the docs were there. I c More

by viguy
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
jessica
Jun 10, 2019 -

Carvana responded

We appreciate you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for the difficulties experienced during your underwriting process. We strive to make our process as easy as possible for each customer and it sounds as though we dropped the ball with your purchase. We are sorry to hear that you decided to cancel your purchase but assure you, Carvana does not make any attempts to access your credit if an order is canceled. Please give us a call if you have any additional questions or concerns at (800) 333-4554.

May 24, 2019

Just no Quick and easy to get a quote but I stopped there. Offering $2k for a car that could easily sell for $10k (same make/model/year/mileage cars currently More

by Okdomino
Price
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Website
Jun 12, 2019 -

Carvana responded

We appreciate you taking the time to reach out to us with your feedback on receiving an offer to sell your vehicle to Carvana. Our offers are based on the features, mileage, Kelly Blue Book current fair market value, and other factors. We want to apologize that the offer you received was not up to your standards or expectations. Although you decided to not move forward with selling your vehicle to Carvana, we hope you were able to find the right offer elsewhere. Should you be in the market to purchase a vehicle, please do not hesitate to reach out to us with any questions.

May 24, 2019

Difficult for military Carvana did not tell me until the day of delivery that they needed a copy of my husband’s drivers license and he had to be present or have a POA to ac More

by Militaryspouse
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Don’t know
Jun 12, 2019 -

Carvana responded

Carvana takes pride in our communication and transparency. We clearly did not uphold these values during your verification process with us. We apologize that we fell short and made it difficult for you to complete your purchase. We do hope that it worked out with the purchase and encourage our customers to reach out to our Customer Advocate Team if any questions arise at (800) 333-4554. We appreciate your patience and the time taken to provide this review!

May 24, 2019

Terrible Worked with them for three days and send in address verification and I was approve then all of a suuden info wasn't enough so they canceled delivery a More

by Jimmy
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Na
Jun 10, 2019 -

Carvana responded

We'd like to apologize for the issues encountered during your purchase and underwriting process. We encourage you to reach out to us using the information provided so that we may discuss your concerns further at (800) 333-4554. Thank you for your time.

May 23, 2019

Just don’t. I have been driving a small SUV for the past 4 years. However, my boys are ages 13 and 10 who are both very involved in sports and having friends ove More

by rdcarrie
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Numerous people!
Jun 12, 2019 -

Carvana responded

We want to sincerely thank you for taking the time to reach out to us with your honest review of your experience with Carvana. It is disappointing to hear that we really missed the mark on your experience with Carvana. It is our goal to surpass expectations during every step of the purchase. Vehicles are inspected during our 150-point inspection, but there are rare instances in which issues arise after delivery. To ensure we stand by our customers, we offer a complimentary 100-day/4,189-mile limited warranty. We truly apologize about this error and please know that your feedback has been passed along to the appropriate parties and inspection centers.

May 17, 2019

Carvana will screw you without thinking twice I purchased a vehicle online from Carvana on Sunday of last week. The delivery was postponed from Tuesday to the following Saturday. I signed all the More

by josh535
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
n/a
Jun 07, 2019 -

Carvana responded

We sincerely apologize for the issues you encountered with your purchase. We apologize for the many inconveniences this has caused you as this was never our intent. It is disheartening to hear that we did not take ownership of this issue and we cannot apologize enough for your experience. We would love the opportunity to look into this further in effort to rectify this issue for you. Please contact Carvana at (800) 333-4554 at your earliest convenience so that we may assist you further.

...
980
...