Back

Kendall Subaru of Fairbanks

Fairbanks, AK

4.9
82 Reviews

1001 Cadillac Ct

Fairbanks, AK

99701

Directions

By Type

82 Reviews of Kendall Subaru of Fairbanks

September 01, 2020

Not really thrilled to find the brake smoking after brake work at Kendall. They seem to have set or adjusted the hand brake so that it doesn't fully release. More

by AK
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Don't remember.
Sep 04, 2020 -

Kendall Subaru of Fairbanks responded

Hello, please give our Service Manager, Michael, a call at (907) 458-1230 at your earliest convenience so we can assist you with your vehicle. Thank you and we look forward to your call.

May 13, 2020

Untrustworthy Service Department I had an unfortunate first experience with Kendall Subaru of Fairbanks that has left me with the impression that their service department is not More

by TaylorMorgan
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
David Bolt, service advisor; Michael, service manager.
May 14, 2020 -

Kendall Subaru of Fairbanks responded

Hello Taylor, our General Manager, Jaclyn, will be reaching out to you shortly to address your concerns regarding your vehicle and recent service visit. Thank you and we look forward to speaking with you.

January 27, 2020

No appointment - wonderful help Driving a little more than 100 miles from home in 8 below zero, our driver's side window would not go up all the way. Eight below in Fairbanks isn't More

by CI Hamilton
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
David Bolt
February 03, 2017

Terrible experience after terrible experience The end of November 2016 I received a notice from Subaru that my 2013 Outback had a recall for the windshield wiper motor. Shortly after that my driv More

by SarahHerzberg
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Stephen, Lesky
Mar 10, 2017 -

Kendall Subaru of Fairbanks responded

Dear Sarah, It was our pleasure here at Kendall Subaru of Fairbanks to assist you in getting your recall work done. I do apologize it took some time, but due to the part being on national back order from the manufacturer, Subaru, we were unable to proceed. However, we did everything in our power to get the part you needed here and it was my pleasure in doing so. If we can help you in any way in the future please feel free to reach out to me, Leskie Blige, the customer relations coordinator or Morris Smith, the general manager.

January 29, 2017

Don't buy a new Subaru if you want a reliable vehicle. In October of 2016, my husband and I purchased a 2017 Subaru from Kendall. Their sales team was really great. Jesse was our salesman, he was helpful a More

by TheWinslows
Customer Service
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jesse, Mark, David, Micheal
Mar 10, 2017 -

Kendall Subaru of Fairbanks responded

The Winslows, Thank you for taking the time to leave us this feedback with your concerns. We would like to apologize for any inconveniences you have experience up to this time. I know that your vehicle is being taken care of, but if you have any questions or concerns in the meantime, please let me know. We hope you have a great day. Morris Smith General Manager Kendall Subaru of Fairbanks (907)458-1273

December 14, 2014

Great experience all around So far I've purchased 3 vehicles from Kendall Fairbanks (and their predecessor Auto Service Company). My experiences have always been pleasant; I part More

by ajwait
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Vinetta
October 06, 2014

return my calls please I Like Kendall. We bought a forester there and I continue to bring my toyota rav there for maintenance. This particular time I haven't been able to ge More

by Brandi Burns
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
jessica, taylor(?)
October 04, 2014

Horrible experience every time I have visited I first visited because the back tires of my new Forester were wearing unevenly (the vehicle only had 13,000 miles on it). It was clearly something th More

by Ratchet17
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
NA
July 08, 2014

Terrible service every time, poor quality of work I do not trust the quality of their work. They either do not find the problem or don't fix properly. More

by Sam98
Customer Service
Friendliness
Quality Of Work
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Tony
February 08, 2014

My sales experience simply could not have been made any easier! Our sales person - Lynn Holmgren - listened attentively to our situation (after we had just "totaled" one of our cars in a collision), discu More

by dgwill55
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Lynn Holmgren
...
5
...