Back

Big Star Hyundai - Service Center

Friendswood, TX

4.3
296 Reviews

296 Reviews of Big Star Hyundai - Service Center

Sort by
May 24, 2024

Why aren’t customers greeted when they walk in the door? The people working there on both sides act like they don’t see you. More

by ELIZABETHGALE46
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Juan Vasquez
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
May 23, 2024

They will force you to sign and tell you that you will owe less and then the finance people will make you sign fast to not ask questions More

by Frank
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Kohl Young
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Adrian Chapa
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Madison Hartung
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Juan Vasquez
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Kaleb Chadwell
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Steffy Hernandez
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
May 23, 2024 -

Big Star Hyundai responded

Thank you for your review. We are sorry that you feel you did not receive a 5-Star Experience. Please feel free reach out to me directly with your best contact information so that I might have the opportunity to address any concerns. Chris Russell, General Sales Manager, crussell@bigstarhyundai.com

May 20, 2024

Clean, good aminites, Staff is pleasant, a variety seating accommodations is good and rest rooms are clean. More

by jajoseph70
Service Price Transparency
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Francisco Segura
May 22, 2024 -

Big Star Hyundai responded

Thank you for your review. Customer feedback, such as yours, is essential to our ongoing efforts to evolve our service standards & performance for the highest possible customer satisfaction. Rest assured that your thoughts will be used to fuel our commitment to continuous improvement.

May 20, 2024

Everything is fine until they didn’t put the oil change sticker from this year More

by lopezmaria8543
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Kohl Young
4.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Other Employees : Bryan
May 20, 2024 -

Big Star Hyundai responded

Thank you for your review. Customer feedback, such as yours, is essential to our ongoing efforts to evolve our service standards & performance for the highest possible customer satisfaction. Rest assured that your thoughts will be used to fuel our commitment to continuous improvement.

May 19, 2024

Never answer the phone or call you back… always say something is wrong with your car😩when it was Ron Carter it was much better More

by ddj1913
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Billy Williams
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
May 20, 2024 -

Big Star Hyundai responded

Thank you for your review. We are sorry to hear that you feel that you did not recieve a 5-Star experience with us, Please reach out to me directly with your best contact information so that I may gather more details and address any concerns. Kohl Young, Service Director, kohly@bigstarhyundai.com.

May 18, 2024

My vehicle has been there since May 9, 2024. Customer service is awful. I haven't received any calls as far as the status of my vehicle. I have no idea what's going on because no one will return More

by broadwaycare
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Kohl Young
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Adrian Chapa
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Steffy Hernandez
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
May 20, 2024 -

Big Star Hyundai responded

Thank you for your review. We are sorry that you feel you did not receive a 5-Star Experience. We apologize for the considerable delays as we worked throught the multiple diagnostoc/repair issues with Hyundai. We understand the inconvenience this can cause but we are happy to confirm once again that your vehicle is ready for pick up. Please feel free reach out to me directly at kohly@bigstarhyundai.com should you have futher concerns. Kohl Young, Service Director.

May 18, 2024

He was very nice. The team all helped out when answering questions. Good job guys More

by ronyelddaniels
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Juan Vasquez
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
May 20, 2024 -

Big Star Hyundai responded

Thank you, it has been a privelege to serve you. We are delighted that our team was able to provide you with an exceptional, 5-Star experience.

May 18, 2024

Shady dealership gave my car back with 2 miles when it had a full tank More

by k.r.nixon3
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Juan Pena
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Chris Russell
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Luis Delcid
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Randol Manjarrez
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Kohl Young
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Adrian Chapa
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Juan Vasquez
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Kaleb Chadwell
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Steffy Hernandez
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Billy Williams
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
May 20, 2024 -

Big Star Hyundai responded

Thank you for your review. We are sorry to hear that you feel that you did not recieve a 5-Star experience with us, Please reach out to me directly with your best contact information so that I may gather more details and address any concerns. Kohl Young, Service Director, kohly@bigstarhyundai.com.

May 16, 2024

they are very friendly and it is apparent that they are all hard workers. They maintain great communication and are always very helpful. More

by reece.rehbein
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Billy Williams
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
May 17, 2024 -

Big Star Hyundai responded

We are delighted that our team provided you with such a positive experience! Whenever you need assistance or just have a question, please give us a call. We're always happy to help!

May 14, 2024

Great customer service, they kept up communication with me and kept me updated on my car. Very efficient More

by JENNIFER.FLORES2016
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Juan Vasquez
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
May 14, 2024 -

Big Star Hyundai responded

Thank you, it has been a privelege to serve you. We are delighted that our team was able to provide you with an exceptional, 5-Star experience.

1
...