Shai Nadav
Shai Nadav at Paul Conte Cadillac

Shai Nadav | Page 30

Service Manager

Paul Conte Cadillac

169 W Sunrise Hwy
Freeport, NY 11520

Contact Me
4.6
305 Reviews

Dealership Experience

23 yrs, 11 mos

Languages Spoken

Hebrew Hebrew

4.6

305 Reviews

Write a Review

305 Reviews of Shai Nadav

August 20, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

Paul Conte is the best dealership! Love the staff and the quality of work is awesome. The staff are always friendly and helpful from the time you arrive until you leave. More

by JOHNB5494
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Christine Rudden, John Cusumano, Nayeli Escamilla , Danny Giannini in Service, Brittani Hain

August 11, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

The staff here is awesome very professional and friendly. Always a pleasurable experience when I’m servicing my car. I will definitely get my next car from them More

by CB
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Christine Rudden , Danny Giannini in Service, Brittani Hain, John

June 23, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

Terrible dealer!! Don’t shop here. I bought a used 2015 Chrysler Town and country from them. Have had nothing but trouble from the start. When we purchased the van the passenger side head rest was broken. More

by Unhappy
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Pat McCabe

Jun 25, 2020

Paul Conte Cadillac responded

I am very sorry to hear that you are having an issue with the 2015 Chrysler Town and Country you purchased. We feel that you saying that we don’t stand behind the cars we sell is a bit unfair. It has been over 10 months since you have taken delivery of your vehicle. I’m glad that we have repaired the headrest to your satisfaction. I’m sorry that it took longer than expected. It was a parts availability issue beyond our control that caused the delay. I’m glad that you were able to use one of our new Cadillac loaner cars for the entire time the repair was being made. We have always been a dealer that stands behind the products that we sell. We have been in business for over 40 years and have thousands of completely satisfied customers. Honesty and integrity are the pillars that our business is built on. At the time of purchase your vehicle was covered for 60 days or 3000 miles. We then offered you the opportunity to purchase an extended warranty to further protect the vehicle, which you declined. I’m glad that you mentioned that we were willing to take a look at your battery issue. To me, that demonstrates that we are willing to good will items from a purchase that was almost a year ago. Can we please discuss the issue you are having further? I will be sending you my contact information shortly. Thank you,

July 01, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

Terrible Service Department. I had a 10:30 AM appointment of which I arrived 10 minutes early. The service drive was empty, no greeter, I wasn't even greeted or assisted. There we More

by edricjames
Customer Service
Friendliness
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Christine Rudden , Ed Fischer, Danny Giannini in Service, Brittani Hain, Tom Loche

Jul 05, 2019

Paul Conte Cadillac responded

Thank you for taking the time to explain the events of your recent visit, and we are sorry that you had such a poor experience with your first visit to our Service Department. It is not the kind of experience that we are striving for. We understand that since your review, you've had the opportunity to speak with our Service Manager who had the chance to explain the unique set of unforeseen circumstances that occurred at the dealership the day you were here, and we hope that you give us the opportunity to work with you in the future in order to regain your trust, and prove that your business is valuable to us.

June 01, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent dealership and great customer service dept I have been buying my Cadillacs from Paul Conte for years. They are always so courteous and such a pleasure to deal with. Their service department is More

by Donna
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Danny Giannini in Service, John Cusumano

Nov 30, 2018

Paul Conte Cadillac responded

Thank you for being a loyal Paul Conte Cadillac Customer and taking the time to share your experience at the dealership .

May 08, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

Horrible Service Department You may have to wait a month for an appointment if you need a loaner car for them to fix something they failed to fix numerous times, the service mana More

by Mistreated Customer
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Recommend Dealer
No
May 11, 2018

Paul Conte Cadillac responded

Thank you for taking the time to review our dealership. Since your review, I am sure you would agree, we have talked about your issue and we are working towards resolving it.

April 10, 2016

Dealership Rating
Employee Rating

Cadillac purchase and service All good experinces, helped out setting up computer items and this is my second purchase at this dealership would recommend to others and would come b More

by Caddy
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: David Colotti, Alan Halpern

September 04, 2015

Dealership Rating

Amazing Service Dept.! Each summer, I rent a car through a particular rental agency who I know has the Cadillac CRX SUV in their fleet. I really love this car as it's so com More

by Knord13
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Christine Rudden , Ed Fischer, Abe Kolat, Tom Loche

March 01, 2015

Dealership Rating

Patricia - a very satified customer I am a long time Cadillac buyer with this dealership. Over the years the Service Department has made my car service experience excellent and superior More

by Patricia
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ed Fischer, Danny Giannini in Service, Abe Kolat, Tom Loche, Sharon McKeon, John Mignone

December 29, 2014

Dealership Rating

Great Car Buying Experience I walked into Paul Conte Cadillac after wanting to trade in my 2011 Cadillac Escalade for a smaller SUV. I met Chris, and he was the absolute best car More

by ahmedbasit1
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tom Loche

...
30

Dealership Inventory (274 Vehicles)

used 2022 Lexus ES 350 car, priced at $35,760
2022 Lexus ES 350
used
White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2024 Chevrolet Equinox car, priced at $25,995
2024 Chevrolet Equinox
used
Summit White exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2024 Cadillac LYRIQ car, priced at $38,160
2024 Cadillac LYRIQ
used
Argent Silver Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2023 Land Rover Discovery car, priced at $43,760
2023 Land Rover Discovery
used
Charente Gray Premium Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Chevrolet Traverse car, priced at $44,995
2024 Chevrolet Traverse
used
Mosaic Black Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Toyota RAV4 Hybrid car, priced at $36,160
2024 Toyota RAV4 Hybrid
used
Midnight Black Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive