John Carbone
John Carbone at Nucar Chevrolet of Woburn

John Carbone | Page 3

Shop Foreman

Nucar Chevrolet of Woburn

40 Winn Street
Woburn, MA 01801

Contact Me
4.4
32 Reviews
4.4

32 Reviews

Write a Review

32 Reviews of John Carbone

May 30, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The person who took care of me and my care, Christopher, was so kind and helpful! More

by kiefercelina
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Peter Fisher, Scott Riker, Bill Recko, Gary Santarpio, Gregory Ormiston , Joe Busa, Donnie Murphy, Dylan Proudfoot

Jun 02, 2025

Nucar Chevrolet of Woburn responded

Thank you for the kind words! We're glad Christopher took great care of you and your vehicle. We'll be sure to pass along your appreciation!

April 21, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Service was done as scheduled and I was kept informed as it progressed. Very satisfied More

by JK7
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bill Recko , Joe Busa, Donnie Murphy, Dylan Proudfoot

Apr 22, 2025

Nucar Chevrolet of Woburn responded

Thank you for the great review! We're glad everything went smoothly and you felt informed throughout. We appreciate your business!

April 04, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Needed software update on my C8 Exhaust. Dylan went to ask John Carbone about the issue and they said bring it in the next day.. All issues cleared. Thanks, very satisfied More

by sstepanis
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Dylan Proudfoot

Apr 04, 2025

Nucar Chevrolet of Woburn responded

Thank you for the review! We're glad Dylan and John were able to get your C8 taken care of quickly. Happy to hear everything's running smoothly—thanks for trusting us!

March 29, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Great job replacing my cars engine, professional and allways keeping me informed super job Lou Matos More

by Lou Matos
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bill Recko , Joe Busa, Donnie Murphy, Dylan Proudfoot

Apr 01, 2025

Nucar Chevrolet of Woburn responded

Thank you for the kind words! We're glad Lou Matos and the team took great care of you and kept you informed throughout. We'll be sure to pass along the shoutout!

March 22, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Extremely misled about their rental reimbursement procedures very very unhappy Would not recommend to a friend More

by jmaxpart10
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Bill Recko , Joe Busa, Donnie Murphy, Dylan Proudfoot

Mar 22, 2025

Nucar Chevrolet of Woburn responded

We apologize for any inconvenience, we are working with GM on this as you were in a rental prior to the vehicle coming to our dealership from another. Best Regards Bill Recko Service Director

March 22, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

After getting frustrated at a different dealership a few friends told me to try Woburn. Bill in the service department at Woburn was awesome, followed up with me during the entire process. He also understoo More

by jeff
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bill Recko , Joe Busa, Donnie Murphy, Dylan Proudfoot

Mar 26, 2025

Nucar Chevrolet of Woburn responded

Thank you for the great review! We’re glad Bill and the Woburn team were able to turn things around and get you back on the road quickly. We appreciate the recommendation!

March 08, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Lannan in Woburn is the only Dealership that I'll go to, Over the years I have bought many vehicles from Lannan. More

by KCS7361
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bill Recko , Joe Busa, Donnie Murphy, Dylan Proudfoot

Mar 10, 2025

Nucar Chevrolet of Woburn responded

Thank you so much for the wonderful review! Your feedback means so much to our team!

February 09, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Dealership was great from sales to service the entire staff helped me with great service! Thank you nucar More

by Navicular22
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Peter Fisher, Scott Riker, Bill Recko, Gary Santarpio, Gregory Ormiston , Joe Busa, Donnie Murphy, George Murphy, Dylan Proudfoot

Feb 10, 2025

Nucar Chevrolet of Woburn responded

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that our entire team provided you with great service. We appreciate your support and look forward to serving you again!

February 06, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Always pleasure to deal with, never had any problems with them. Would recommend to my friends. I think this is my third vehicle I purchased from Lannan More

by Vze369t9
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Peter Fisher, Scott Riker , Joe Busa

Feb 10, 2025

Nucar Chevrolet of Woburn responded

Thank you for your loyalty and recommendation! We're happy to hear you've always had a great experience with us. We appreciate your support and look forward to serving you again!

January 15, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Dropped car off Friday morning didn’t get it back till Monday afternoon. Shift to park issue, which drained battery. When I dropped car off battery was in good shape but attendant drive it out so it conti More

by JOSEPH.PACE
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Bill Recko , Joe Busa, Donnie Murphy, George Murphy, Dylan Proudfoot

Jan 17, 2025

Nucar Chevrolet of Woburn responded

We’re sorry to hear about your experience and the inconvenience it caused. We’d like to learn more about what happened and work toward a resolution. Please give us a call at 781-702-4931 so we can discuss this matter further. Your satisfaction is important to us, and we appreciate the opportunity to address your concerns.

Dealership Inventory (184 Vehicles)

used 2018 Honda Fit car, priced at $15,917
2018 Honda Fit
used
Milano Red exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2025 Kia Niro EV car, priced at $25,781
2025 Kia Niro EV
used
Aurora Black Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2023 Chevrolet Suburban car, priced at $47,701
2023 Chevrolet Suburban
used
Summit White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2024 Chevrolet Blazer EV car, priced at $23,977
2024 Chevrolet Blazer EV
used
Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2018 Chevrolet Volt car, priced at $14,017
2018 Chevrolet Volt
used
Mosaic Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Express 2500 car, priced at $55,424
2026 Chevrolet Express 2500
new
Non-Color exterior
Automatic
Rear-wheel Drive