Joey Malizia
Joey Malizia at Koons Volvo Cars White Marsh

Joey Malizia

Service Advisor

Koons Volvo Cars White Marsh

5395 Nottingham Drive
White Marsh, MD 21162

Contact Me
4.7
130 Reviews
4.7

130 Reviews

Write a Review

130 Reviews of Joey Malizia

October 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Quick turnaround, constant communication and explained exactly what I needed and why. Very happy with my service! More

by Dfitzs1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 17, 2026

Koons Volvo Cars White Marsh responded

Knowing the quick turnaround and clear communication met your expectations is rewarding. Our service team is pleased we could explain exactly what was needed to keep you fully informed.

October 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

You are the greatest, everyone is always cheerful and pleasant. Efficiency runs rampant in the dealership.i have referred a few clients to you More

by dale44
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 17, 2026

Koons Volvo Cars White Marsh responded

Hearing that our service department felt both welcoming and efficient means a lot to our team. We appreciate you referring clients to us and are always here to keep your Volvo EX90 running smoothly.

October 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

People are helpful and it is a pleasant place to wait for completion of service on the car. It is clean, quiet and there is the added perk of snacks. More

by i don't want to
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 16, 2026

Koons Volvo Cars White Marsh responded

Your note about our clean, quiet waiting area stocked with snacks highlights our goal to make service visits for your Volvo XC40 comfortable. Hearing that our staff was helpful and that you found the experience pleasant means a great deal to our service team. Joey appreciates you sharing this feedback.

October 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Needed a quick change on a tire and they were able to accomodate and get me back on the road. More

by mmcconnell2
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Larry Bond

Oct 15, 2026

Koons Volvo Cars White Marsh responded

Our service team was glad to accommodate your quick tire change on your Volvo XC60. Knowing that you were able to get back on the road promptly means a great deal to us.

October 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Joey was stellar. He kept me in the loop of everything that needed to be done. More

by KEV612
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: AJ McMillen, Larry Bond

Oct 12, 2026

Koons Volvo Cars White Marsh responded

Your note about Joey keeping you informed during the service on your Volvo XC60 highlights how our service department values clear communication. Hearing that he kept you in the loop at every step means a lot to us.

October 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The service recall was never completed and im still waiting for a part to my car. More

by sannturner
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Oct 11, 2026

Koons Volvo Cars White Marsh responded

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns.

October 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The customer service was outstanding. The service is always quick and the showroom is also comfortable. More

by dionwills88
Recommend Dealer
Yes
Oct 05, 2026

Koons Volvo Cars White Marsh responded

Your mention of our showroom’s comfort highlights how we aim to make every visit welcoming. We’re glad our service team could complete maintenance on your Volvo S60 quickly and efficiently. Joey and our team appreciate your kind words, and knowing our customer service felt outstanding means a lot to us.

October 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I was impressed with how quickly my repair was completed! They had the part on hand and I didn't have to wait too long! More

by caitytyler
Workmanship
Service Time
Recommend Dealer
Yes
Oct 01, 2026

Koons Volvo Cars White Marsh responded

Hearing that your Volvo XC40 repair was completed quickly and that we had your part on hand means a lot to our service team.

October 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I was disappointed in the eval-uation on my car as I feel I was targeted for my age and gender. One of the 4 suggested “necessary “ services was my battery’s critical stage and needed to be replaced. I knew More

by nanmac23
Service Price Transparency
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: AJ McMillen

Oct 01, 2026

Koons Volvo Cars White Marsh responded

Thank you for taking the time to write this review and let us know how we are doing. Our customers are our top priority and your feedback is greatly appreciated! All of us at Koons Volvo Cars White Marsh are glad to have you as a customer.

Oct 02, 2026

Koons Volvo Cars White Marsh responded

Dear nanmac23, thank you for sharing your experience with us. I sincerely apologize for any feelings of being targeted and for your concerns regarding the evaluation of your car. We pride ourselves on honesty and reliability in our service, and I would love the opportunity to discuss this further to ensure you feel supported and valued as our guest. Your trust is important to us, and we hope to welcome you back soon. Sharon Biscotti Guest Relations

October 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The Service Manager was great in person. I am still waiting on a follow-up call regarding a warranty issue that needed to be referred to Volvo. Koons White Marsh, overall is mediocre at b More

by PHYLLIS CHISM
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Oct 02, 2026

Koons Volvo Cars White Marsh responded

Phyllis, thank you for your feedback. We're glad to hear that the Service Manager provided great support, but we sincerely apologize for the delay in following up on your warranty issue. Your experience is important to us, and we are committed to improving our service quality and reliability. Please reach out to us directly so we can address your concerns more promptly and ensure you receive the trustworthy service you deserve.

1
...

Dealership Inventory (188 Vehicles)

new 2026 Volvo XC60 Plug-In Hybrid car, priced at $70,919
2026 Volvo XC60 Plug-In Hybrid
new
Onyx Black Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Volvo XC60 car, priced at $56,842
2026 Volvo XC60
new
Vapour Grey Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Kia Seltos car, priced at $23,300
2024 Kia Seltos
used
Snow White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2018 Mazda CX-5 car, priced at $18,800
2018 Mazda CX-5
used
Snowflake White Pearl Mica exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Volvo XC40 car, priced at $47,300
2026 Volvo XC40
new
Forest Lake exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Volvo XC60 car, priced at $60,405
2027 Volvo XC60
new
Forest Lake exterior
Automatic
All-wheel Drive