Anthony Baur
Anthony Baur at Toyota of Wallingford

Anthony Baur | Page 6

Product Specialist

Toyota of Wallingford

859 N Colony Rd
Wallingford, CT 06492

Contact Me
5.0
244 Reviews

Hello all! I may be new to the sales world but not new to #1 customer service. As a retired police officer my goal was to always help every single person I came across. Yes I shifted gears but making and keeping my new friends (customers) happy will never change. You want an honest, no non-sense, truthful, non-pushy car salesman then I'm your guy. Talking to you is what I do best. I love hockey and football. Cars are my passion, especially fast ones. Hope to see you soon and get you the vehicle of your choice.

Dealership Experience

1 yr, 4 mos

Industry Experience

1 yr, 4 mos

Languages Spoken

English English

5.0

244 Reviews

Write a Review

244 Reviews of Anthony Baur

July 18, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They worked with us both over the phone and in person to make our purchase and trade in as seamless as possible More

by Speed1014
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tommy Sullivan

July 18, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

A few words to describe my experience working with Anthony — I found him communicative (not pushy), informative, on time, and personable. The facility is modern, clean, comfortable, well-run, and ever More

by Chris
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

July 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

We had a wonderful experience buying our Toyota sienna Tony went above and beyond to help us find the right car Thank you so much you help More

by Jocelynstairs21
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

July 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Toyota of Wallingford has a team you can trust. Full breakdown of costs up front with minimal surprises, willing to work finances with us. Gave us competitive value for our trade-in. Also took the More

by Brady M
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: CJ Marella, Edward Mayzler

July 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I recently went to purchase a 2026 Sienna for my daughter, and was told I needed to leave a deposit. When I asked if I changed my mind would I get a refund. Anthony Baur, the salesman assured me tha More

by ogtgal12
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Jul 06, 2026

Toyota of Wallingford responded

Hello, Cecilia, Thank you for taking the time to leave us feedback. Our records indicate you requested a refund via email on June 20th. We have since attempted to call you twice (once on June 21st and the other on July 2nd) so that we can complete the refund, but you have not returned either call. While a refund CAN take 7-10 business days to clear in your account, this process could be significantly faster if you could please return our calls, so that we can finish submitting the refund with your bank.

Jul 06, 2026

ogtgal12 responded

Hi, I find this hard to believe since I have texted the sales person, Anthony Baur, several times and he never mentioned anything about someone reaching out to me and just informed me that it would take 10 days to process the refund. Anthony also had my correct cell phone number. I spoke with Jay, from your accounting department today, 7/6/26, and he said he left me a message on 7/2/26. The number he called was the incorrect phone number. It only took 21 days to receive my refund.

July 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone was so pleasant and helpful. Process went smoothly and I would definitely recommend for sales. More

by margoquendo
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

June 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Tony made the entire process easy and stress-free. He was knowledgeable, patient, and took the time to answer all of my questions without making me feel pressured. Communication was great from start t More

by HH76
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

June 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great experience at Toyota Of Wallingford Tony really made it happen for us definitely recommend! Coming to see him More

by bento.taker.56
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Karen Carofano

June 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Beautiful show room and excellent customer service. I would definitely recommend this place for your next vehicle! More

by kiararuiz
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

June 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

We stopped at WOW Toyota of Wallingford trying to find The Car. Not an easy car to find, Toyota Corolla Cross Hybrid. And we got lucky. First, we met Anthony Baur, and second, in a week, we are driving it More

by Corina
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Edward Mayzler

...
6
...

Dealership Inventory (182 Vehicles)

new 2026 Toyota Tundra car, priced at $73,724
2026 Toyota Tundra
new
08x8 exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2027 Toyota Land Cruiser car, priced at $70,689
2027 Toyota Land Cruiser
new
02zd exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2025 Hyundai Santa Fe car, priced at $39,824
2025 Hyundai Santa Fe
used
Phantom Black exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2025 Chrysler Pacifica car, priced at $25,624
2025 Chrysler Pacifica
used
Diamond Black Crystal Pearlcoat exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2024 Toyota Grand Highlander car, priced at $41,824
2024 Toyota Grand Highlander
used
Midnight Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Toyota Crown Signia car, priced at $54,848
2026 Toyota Crown Signia
new
La20 exterior
Automatic
All-wheel Drive