Albert McLing
Albert McLing at Klamath Falls Toyota

Albert McLing | Page 2

Express Lube

Klamath Falls Toyota

2121 Washburn Way
Klamath Falls, OR 97603

4.7
168 Reviews
4.7

168 Reviews

Write a Review

168 Reviews of Albert McLing

June 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Always friendly and incredibly knowledgeable. Always willing to help and that is why we buy all our vehicles from this Toyota dealership More

by liza.safford
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Matt Snipes, Kevin Bicknell, Juan Maldonado , Donny in Service

Jun 01, 2026

Klamath Falls Toyota responded

It’s wonderful to hear our team’s helpful approach and expertise have earned your loyalty. Thanks for continuing to choose our Toyota dealership for your vehicles; we look forward to supporting you again soon. Best Regards, Juan Maldonado General Manager juanmaldonado@lithia.com

May 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service especially the level of communication with me during the work. They always get me in when service is needed. More

by BEAR3333
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Matt Snipes, Kevin Bicknell

May 28, 2026

Klamath Falls Toyota responded

We’re grateful you noticed the clear communication during your Toyota RAV4 Hybrid service. It’s great to hear we can always accommodate you when maintenance is due. We look forward to supporting you on your next visit. Best Regards, Juan Maldonado General Manager juanmaldonado@lithia.com

April 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I like this dealer, I have had good service at an affordable price. I look forward to seeing you soon. More

by Glenn
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Matt Snipes, Kevin Bicknell

May 03, 2026

Klamath Falls Toyota responded

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to learn about your positive experience! If there is anything else we can do to assist you, please do not hesitate to let us know. We are always happy to help! Best Regards, Juan Maldonado General Manager juanmaldonado@lithia.com

April 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They get the job done. Not too pushy. They do the work honestly. Clean lobby More

by hankstolvoort
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Matt Snipes, Kevin Bicknell

Apr 30, 2026

Klamath Falls Toyota responded

Thank you for highlighting our honest approach and tidy lobby. We’re pleased the service on your Toyota Corolla was straightforward and without pressure. Albert looks forward to assisting you on your next visit. Best Regards, Juan Maldonado General Manager juanmaldonado@lithia.com

April 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

You guys are great, and your service techs are great and understanding and helpful and make you feel valued. More

by Eli House
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Matt Snipes, Kevin Bicknell , Albert, 5 stars

Apr 30, 2026

Klamath Falls Toyota responded

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to learn about your positive experience! If there is anything else we can do to assist you, please do not hesitate to let us know. We are always happy to help! Best Regards, Juan Maldonado General Manager juanmaldonado@lithia.com

March 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They have good customer service and were quick and efficient with my oil change. I would recommend them and definitely will be back. More

by Oregon life
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Matt Snipes, Kevin Bicknell

Mar 27, 2026

Klamath Falls Toyota responded

Thank you for recommending our service team and noting the quick, efficient oil change on your Toyota Sienna. Matt and our crew appreciate your confidence and look forward to assisting you again soon. Best Regards, Matt Snipes Service Manager msnipes@lithia.com

March 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I love being able to trust my Toyota Tacoma repair service person will do their best.on my vehicle. More

by MITTENS07
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Matt Snipes, Kevin Bicknell

Mar 26, 2026

Klamath Falls Toyota responded

Thank you for trusting our service team with your Toyota Tacoma. We’re glad our technicians could deliver the high-quality care you deserve. We look forward to keeping your Tacoma performing at its best. Best Regards, Matt Snipes Service Manager msnipes@lithia.com

February 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Service team greeted me as I checked in. Communication was clear and easy to understand. Servixe took an adequate amount of time due to the long line of vehicles ahead of me. No complaints h More

by Saskuaj
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Feb 03, 2026

Klamath Falls Toyota responded

We’re glad our service team provided a friendly check-in and clear communication during your Chevrolet service. Thank you for your patience through the busy schedule and for the 5-star rating on service and parts.

January 31, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

All went well. I was very pleased and impressed. Your service was speedy and thorough. More

by PCOOLER
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Matt Snipes, Kevin Bicknell

Jan 31, 2026

Klamath Falls Toyota responded

Thank you for your very kind review. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's great to hear about your excellent experience here at Klamath Falls Toyota. Best Regards, Matt Snipes Service Manager msnipes@lithia.com

January 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Never got a call text till 5:50 pm due the person working on the vehicle 🚗 didn’t not turn the slip of finished rush out to go home wish cause to loose 4 hours of work as only depends on my vehicle to move More

by NONE29
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Feb 02, 2026

Klamath Falls Toyota responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. Would it be possible to have someone from our management team reach out to you directly to discuss? We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this. Best Regards, Matt Snipes Service Manager msnipes@lithia.com

2
...

Dealership Inventory (238 Vehicles)

used 2021 Buick Enclave car, priced at $18,563
2021 Buick Enclave
used
Summit White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2022 Ram 1500 car, priced at $35,683
2022 Ram 1500
used
Hydro Blue Pearlcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2015 Kia Sorento car, priced at $10,227
2015 Kia Sorento
used
Ebony Black exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2016 Toyota 4Runner car, priced at $30,616
2016 Toyota 4Runner
used
Magnetic Gray Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2013 Ford F-150 car, priced at $14,827
2013 Ford F-150
used
Tuxedo Black Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Toyota bZ car, priced at $41,185
2026 Toyota bZ
new
Wind Chill Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive