Michael Wenzel
Michael Wenzel at Volkswagen of Salem

Michael Wenzel

Finance Manager

Volkswagen of Salem

3335 Del Webb Ave NE
Salem, OR 97301

4.6
85 Reviews
4.6

85 Reviews

Write a Review

85 Reviews of Michael Wenzel

November 21, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Professional and customer oriented. Would highly recommend the dealership to anyone looking to buy a new car. More

by RANDYFELLOW3892
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gregory Bell, Daniel Gonzales

Nov 21, 2025

Volkswagen of Salem responded

It's great to hear that we were able to help you out. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy. Thank you for choosing Volkswagen of Salem! Best Regards, Gregory Bell Service Manager gbell@lithia.com

November 20, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Dema, our sales associate was great to work with. The location is convenient and clean. The process was seamless and quick. More

by ALEXA.SELEDKOV
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Nov 20, 2025

Volkswagen of Salem responded

Thank you for taking the time to write this review and let us know how we are doing. Our customers are our top priority and your feedback is greatly appreciated! All of us at Volkswagen of Salem are glad to have you as a customer. Best Regards, JJ Hunsaker General Manager jhunsaker@lithia.com

October 27, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Pleasant car buying experience, would highly recommend working with Dema for your next car. The whole team at Salem VW was great to work with. More

by XXICDBOY
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Dema

Oct 27, 2025

Volkswagen of Salem responded

Thank you! We appreciate your business and look forward to helping you with any questions or future vehicle needs. Thank you for choosing Volkswagen of Salem. Best Regards, JJ Hunsaker General Manager jhunsaker@lithia.com

September 30, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Quick and easy remote sale out of state with fast shipping. I would buy from them again. More

by padrian
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Erin Stack

Sep 30, 2025

Volkswagen of Salem responded

It's great to hear that we were able to help you out. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy. Thank you for choosing Volkswagen of Salem! Best Regards, JJ Hunsaker General Manager jhunsaker@lithia.com

September 27, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

VW of Salem. Everyone at VW Dealership help me find my next car. They all went out of their way to help me. I want to say thank you “DEMA “ for helping me and the More

by STEVE1010SS
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: DEMA

Sep 27, 2025

Volkswagen of Salem responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback! Best Regards, JJ Hunsaker General Manager jhunsaker@lithia.com

September 25, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I was at work and by the time I was off I had a new car! Went so smoothly I thought for sure there was going to be a catch and I wasn’t going to be able to get it. More

by Alice R
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Anthony Rose

Sep 25, 2025

Volkswagen of Salem responded

We are very happy to have provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit. Best Regards, JJ Hunsaker General Manager jhunsaker@lithia.com

September 21, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

They were helpful and made sure we got the best deal on our trade and new purchase. More

by JSHARP0617
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Skip

Sep 21, 2025

Volkswagen of Salem responded

Thanks for sharing your thoughts about your experience with Volkswagen of Salem. We appreciate your business and hope to see you again soon! Best Regards, JJ Hunsaker General Manager jhunsaker@lithia.com

September 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Brandon Braff was an extremely good sales associate! He was very patient and treated us with grace and courtesy! I wish though that the sales associates would be more informed of the deals that are More

by NAGWA.NAGUIB
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Brandon Braff

Sep 14, 2025

Volkswagen of Salem responded

Nagwa, we appreciate your business. We'd like to know more about your visit and where you feel we can improve to make your next visit a 5-star experience. If it's possible to discuss your experience in more detail, please feel free to contact us directly or let us know the best way to contact you, and we will reach out. Thank you again for your input, and we hope to hear from you soon. Best Regards, JJ Hunsaker General Manager jhunsaker@lithia.com

September 11, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I had really good experience with service department at VW of Salem, fast and professional service. More

by ZOLOTAROVDMYTRO1237
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 11, 2025

Volkswagen of Salem responded

It's great to hear that we were able to help you out. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy. Thank you for choosing Volkswagen of Salem! Best Regards, Gregory Bell Service Manager gbell@lithia.com

September 08, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

High pressure sales and deceptive loan practices. Wearing me down over time to accept conditions I normally never would. More

by ACTIVEDOGGYADVENTURES
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Joshua Hunsaker , Perry Sales Manager

Sep 11, 2025

Volkswagen of Salem responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear this. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more details, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story. Best Regards, Gregory Bell Service Manager gbell@lithia.com

1
...

Dealership Inventory (238 Vehicles)

new 2025 Volkswagen Taos car, priced at $37,051
2025 Volkswagen Taos
new
Deep Black Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2023 Jeep Grand Cherokee car, priced at $26,955
2023 Jeep Grand Cherokee
used
Baltic Grey Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2023 Kia K5 car, priced at $21,397
2023 Kia K5
used
Wolf Gray exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2015 Hyundai Elantra car, priced at $9,535
2015 Hyundai Elantra
used
Titanium Gray Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2019 Ford Fiesta car, priced at $7,913
2019 Ford Fiesta
used
Magnetic Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2020 Mitsubishi Outlander car, priced at $13,982
2020 Mitsubishi Outlander
used
Red Diamond exterior
Automatic
Four-wheel Drive