Andrew Bartko
Andrew Bartko at DCH Wappingers Falls Toyota
Refer Me

Andrew Bartko

Assistant Parts Manager

DCH Wappingers Falls Toyota

1349 Route 9
Wappingers Falls, NY 12590

Contact Me
4.7
16 Reviews

Dealership Experience

13 yrs, 6 mos

Industry Experience

24 yrs, 1 mo

Languages Spoken

English English

4.7

16 Reviews

Write a Review

16 Reviews of Andrew Bartko

March 28, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Mr.Keith explanation on service is on another level,precise and detailed to understand better. More

by yokoth2020
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Mar 28, 2025

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that Mr. Keith provided such clear and detailed explanations. We take pride in ensuring our customers fully understand their services, and it's great to know he made a positive impact. We appreciate your feedback!

March 28, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I love the professionalism and the low-pressure, low-stress atmosphere over at this dealership. We've worked with them over the years and are working with them to find a new car now and have had our More

by michael.casale
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Mar 28, 2025

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for your continued trust and kind words! We're thrilled to hear that you’ve had positive experiences with both sales and service. We’re here to make your car buying and service needs as stress-free as possible, and we look forward to helping you with your next vehicle.

February 04, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

They kept me up to date with direct videos of the potential defects found and the recommended services needed to keep my automobile running smoothly More

by JOHNNATTRAS197
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Thomas Hackett, Mathew Rivera

Feb 04, 2025

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for sharing your experience! We're glad you appreciated the updates and video documentation. Keeping you informed is our priority, and we're happy to know it helped with your car's maintenance. If you need anything else, don't hesitate to reach out!

January 18, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Outstanding service. Smart. Mike was super!! Total experience was a pleasure!! This was the third tundra I have purchased from them and each experience has been fanta More

by SCOTT
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 19, 2025

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you so much for your fantastic feedback! We’re thrilled to hear that Mike and the rest of the team provided you with outstanding service once again. It’s an honor to have you as a loyal customer, and we’re so grateful for your continued trust in us for your Tundra purchases. We look forward to serving you for many years to come!

January 17, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Have never had an issue bringing my car in for service. The dealership is very thorough with identifying any issues, thoroughly discuss any recommendations and I always leave satisfied. More

by holly003
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jan 18, 2025

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for your continued trust in our service department! We’re so glad to hear that your experiences have been positive and thorough. Our goal is always to ensure you leave satisfied, and we appreciate your kind feedback. We look forward to serving you again in the future!

December 17, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

I want to thank DCH for the exceptional service and particularly Lauren Fusaro helping me with the process. She kept me up to date while waiting and made the day more pleasant! She's a sweet heart! Tha More

by JMINGLIS
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Lauren Fusaro

Dec 17, 2024

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you so much for your kind words! We truly appreciate you taking the time to share your experience. We're thrilled to hear that Lauren was able to assist you and make your day more enjoyable. She's definitely a valued member of our team, and we'll be sure to pass along your compliments to her.

December 10, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

My husband & I have bought all of our cars from this dealership over the past 20 years. We have found it to be excellent. We love the manager Lee. Melissa Sinapi has been our salesperson for our last 3 More

by CLIFTON.CHUCK
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Melissa Sinapi, Mathew Rivera , Angel -financial & Manager Lee

Dec 10, 2024

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you so much for your loyal support over the past 20 years! We are thrilled to hear that you’ve had excellent experiences with us and that Lee, Melissa, and Angel have all played a part in making your car-buying journey enjoyable. We're so glad you've loved all your Priuses and RAV4s! Your continued trust means the world to us, and we look forward to assisting you with any future vehicle needs. Thank you again!

November 23, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

the service department was outstanding. They kept me informed of the status of my Tacoma and in my opinion did a fantastic job. I highly recommend DCH Toyota service department More

by utrek69
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Thomas Hackett, Mathew Rivera

Nov 23, 2024

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with our service department. Keeping our customers informed and ensuring their satisfaction is a top priority. We truly appreciate your recommendation and look forward to serving you again in the future!

November 17, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Always looking to help you in every way they can between sales and sales management thumbs up from me thanks More

by MRXFORMER3
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Lauren Fusaro

Nov 18, 2024

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you so much for the positive feedback! We're thrilled to hear that our sales and management teams were able to assist you in every way possible. Your support means a lot to us—if you ever need anything else, we're here to help!

November 07, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

The worst dealership in all United States it’s Wappingers Toyota. They rip people off. I bought rear springs for 2013 Toyota sienna was $240 each and shocks for the back was 115 each then I called Kingston More

by johnyslice
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Nov 07, 2024

DCH Wappingers Falls Toyota responded

We're truly sorry to hear about your experience. We take customer concerns seriously, and your feedback helps us improve. We’d like to learn more about your situation and work to resolve this. Please reach out to our customer service team at 845-202-3912 so we can look into this further and address your concerns. Thank you for bringing this to our attention.

1

Dealership Inventory (318 Vehicles)

used 2022 Toyota Highlander car, priced at $36,990
2022 Toyota Highlander
used
Celestial Silver Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2022 Ram 1500 Classic car, priced at $31,691
2022 Ram 1500 Classic
used
Granite Crystal Metallic Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2020 Tesla Model 3 car, priced at $16,995
2020 Tesla Model 3
used
Pearl White Multi-Coat exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2021 Toyota Venza car, priced at $33,490
2021 Toyota Venza
used
Blizzard Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2018 Subaru Crosstrek car, priced at $15,791
2018 Subaru Crosstrek
used
Dark Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2011 Toyota Tacoma car, priced at $14,992
2011 Toyota Tacoma
used
Barcelona Red Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive