Back

South Bay Hyundai - Service Center

Torrance, CA

4.4
2,222 Reviews

2,222 Reviews of South Bay Hyundai - Service Center

Sort by
August 26, 2024

Great service from the beginning all the way to the end. Nice waiting room with free water, snack, and coffee. Also tables available to work remotely and tvs if you need a break. Restroom are clean and they More

by ANGELICACORO
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Nicole
Aug 29, 2024 -

South Bay Hyundai responded

What a great review! Thanks so much for taking the time to rate and review your positive experience! We look forward to working with you again!

August 25, 2024

Took way too long to fix my car. Spoke to multiple people only one guy knew what was going on. Then charged me an arm and a leg More

by Potato
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Anthony Macias
Aug 29, 2024 -

South Bay Hyundai responded

We're so sorry to hear you were unhappy with your experience. Please know, we've shared this feedback with our teams.

August 25, 2024

They did not remove my "need service" notification. They broke a necklace from my car. I feel like they are not careful with the car. More

by reyna1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jack Kim
3.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Calvin Jeong
3.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Aug 29, 2024 -

South Bay Hyundai responded

We're sorry to see the low rating and to hear about your experience. We strive to provide excellent customer service to all our guests and we're sorry we missed the mark.

August 24, 2024

The waiting area was clean and organized. They were a little short staffed but I assume because it was right at 7:30am. Otherwise, very communicative and helpful. More

by tangela.bailey
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Holly Knight
Aug 29, 2024 -

South Bay Hyundai responded

Our team strives to deliver an excellent experience, and are glad you found this to be the case during your visit. If you have further needs or questions, please reach out!

August 22, 2024

Went in for a recall on a 2022 Hyundai ioniq5 for a update they declined to provide me with a loaner giving me the excuse that there were 20 customer ahead of me requesting one , Hyundai knew that ther More

by UNHAPPY
Service Price Transparency
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
No idea
Aug 23, 2024 -

South Bay Hyundai responded

We're very sorry to see the low rating and to hear about your experience. Our team consistently strives to provide our customers the best possible customer service, and we're sorry we missed the mark. We understand your frustration at dealing with the Corporate claims department and hope your claim will be resolved soon.

August 22, 2024

Technican found damage to ball joint sleeve connected to rack and pinon, damaged causing the clicking sound when turning. needs to replace rack and pinion. No cover my warranty due to my own hit. But M More

by shoyeb69
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
N/A
Aug 23, 2024 -

South Bay Hyundai responded

We're disappointed to read this review and understand your frustration. Our team uses these reviews to improve the experience for our customers, so rest assured, we take them seriously.

August 22, 2024

Service was fast and our reps was very friendly. I appreciated not being up sold on extra services I didn't need. More

by akobrien87
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jack Kim
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Calvin Jeong
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Aug 23, 2024 -

South Bay Hyundai responded

Thank you for the 5-star rating! We're pleased that our team provided you with great service during your visit. We appreciate your recommendation and look forward to seeing you again!

August 21, 2024

Andy in service was so helpful, friendly and professional in providing me customer service. Thank you, Andy! More

by ctabon2
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Andy
Aug 21, 2024 -

South Bay Hyundai responded

What a great review! Thanks so much for taking the time to rate and review your positive experience! We look forward to working with you again!

August 21, 2024

Always an excellent service at this dealer. Not only the service rep. is great, the waiting area and coffee are also great! I've been coming to this dealer for years even though I purchase More

by CHISOO07
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Kei
Aug 23, 2024 -

South Bay Hyundai responded

Thank you for your continued business and posting a review. We're so happy to read about your great experiences and will be sure to pass on your kind words to the team. Please let us know if there's anything else we can do for you.

August 21, 2024

Waited 2 months for a part to fix 2024 Santa Fe Horn, , dealer receives the part a weeks earlier and never got notify they had the part to fix my car , I had to call and inquired about it More

by hernandezjm3961
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Vanesa
Aug 21, 2024 -

South Bay Hyundai responded

We're so sorry to hear about this experience. Please know, we've shared this feedback with our teams so we can learn and improve our services in the future.

...
22
...