Back

Kearny Mesa Hyundai

San Diego, CA

4.5
1,202 Reviews

4797 Convoy Street

San Diego, CA

92111

Directions

By Type

Showing 1,202 reviews

February 19, 2026

I’ve been working with Nick for about 2 years and he’s knowledgeable and responsive. I highly recommend him as a service provider. More

by danidunning0929
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Nick Stutzman
Feb 19, 2026 -

Kearny Mesa Hyundai responded

We appreciate your continued trust in our Hyundai service team over the past two years. Thank you for recommending us, and we look forward to assisting you again.

February 19, 2026

My service advisor was friendly and informative. I had a great experience and will definitely return. More

by April
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Cannot remember
Feb 19, 2026 -

Kearny Mesa Hyundai responded

Thanks for sharing your positive service experience. We’re pleased your advisor was friendly and informative during your visit. We look forward to serving you again when you bring your Hyundai back.

February 14, 2026

Great service, friendly and helpful people. It was easy to start a new lease. Recommend this place. More

by Ilia
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mo Wifak
Feb 15, 2026 -

Kearny Mesa Hyundai responded

Thank you for choosing a new Hyundai and for recommending us. We’re pleased our team provided friendly, helpful service and made your lease signing straightforward.

February 13, 2026

Once again, was well taken care of by Issac. I had a minor issue with my key fob on my new Tucson, and Issac jumped on the case and all went great. Thank you Issac and thank you Kearny Mesa Hyu More

by jwigdel
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Issac (Service Department)
Feb 13, 2026 -

Kearny Mesa Hyundai responded

Thank you for letting us know our team could promptly address your key fob issue on your new Tucson Hybrid. We’re happy to hear it was resolved smoothly. We appreciate your continued trust and look forward to serving you again.

February 13, 2026

Warranties are overtly predatory- paid ~$5,000 for a new catalytic converter at 90k miles. New with the car mandates a 7 year/70k mile warranty and replacement aftermarket parts require 5 years/50k miles (i More

by Mhughes
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
N/a
Feb 16, 2026 -

Kearny Mesa Hyundai responded

Thank you for bringing this to our attention, and we'd like to learn more about your experience. If you'd be willing to provide some more information, please send us a message with your contact information so that we can reach out. Our goal is to make sure everyone who visits the dealership has a top-notch experience. We're sorry that we didn't meet that goal in this case and we'd love the opportunity to get more details to see if we can turn this situation around for you.

February 12, 2026

I am very disappointed in this dealership. They are overpriced and always trying to upsell me on things. I also needed my windshield wiper squirter fixed and it cost $195 to diagnose and I’d h More

by Fadnessra
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Brittany
Feb 15, 2026 -

Kearny Mesa Hyundai responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more details, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story.

Feb 28, 2026 -

Fadnessra responded

I am not sure what more I can tell you. My car is a 2023 with 30,000 miles and what was recommended to me to do to the car would have cost I think around $1200. The biggest thing though is again to fix my windsheild wipers would have been $195 to diagnose and I would have to leave the car for a week. I bought the car because of the 10 year warranty and I didn't realize how little that covered. And also the foam under my dash has crept up and sticks out on the dash. You did fix that. Your service people were nice but again I think for the second time tell me to get services that I don't need and so expensive. I would love to see you guys fix my windshield wiper and not have it cost for a diagnostic. Please consider my request.

February 05, 2026

Can’t get anyone to answer the phone, once I did they told me if I dropped the car off in the morning I could get it back same day. Meanwhile, the technician keeps it for a week just to tell me “nothing More

by Mzirk15
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Nick
Feb 09, 2026 -

Kearny Mesa Hyundai responded

Thank you for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here.

February 02, 2026

Very helpful, nice, and professional. Highly recommend this place if you’re looking for affordable cars. More

by Alecar4273
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Do not remember
Feb 03, 2026 -

Kearny Mesa Hyundai responded

We are very happy to have provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit.

January 28, 2026

My car was towed to the shop due to a dead battery and Sean was very helpful in his communication and service details. More

by Dave.chg4
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Sean Taylor
Jan 28, 2026 -

Kearny Mesa Hyundai responded

Thanks for sharing about your experience with Kearny Mesa Hyundai. We appreciate your business and hope to see you again soon!

January 26, 2026

Great experience with Sean. He very clearly communicated and advised on the status of my vehicle. Great customer service More

by maxeperlin
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Sean
Jan 26, 2026 -

Kearny Mesa Hyundai responded

Thank you for taking the time to share your thoughts on working with our team. We're glad to hear we delivered such a great experience!

...
5
...