Back

College Park Hyundai- Se Hablo Espanol

College Park, MD

4.2
1,092 Reviews

9400 Baltimore Ave

College Park, MD

20740

Directions

By Type

Showing 1,092 reviews

August 22, 2024

They are a fantastic team walk you through all processes of of purchasing a new 🆕 vehicle to day More

by loppers-berg.0oJamesPete
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ralph Brown, Collins Ekwe, Rose Bayat
Aug 22, 2024 -

loppers-berg.0oJamesPete responded

I think you guys are the best team to choose

August 21, 2024

Purchased 2022 Tuscon Hybrid. Have 5 courtesy (free) oil changes in past 2 years, with tire rotations and service inpections. Value of about $400. I have nothin GB but good things More

by mkarbeling
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Charles Anene
Aug 24, 2024 -

College Park Hyundai- Se Hablo Espanol responded

Hello, we are very happy we could provide you with a positive experience! We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!

August 15, 2024

Service was terrible. They lost my car and oil change took over two hours. Rep had an attitude and was being very rude and not apologetic. More

by sehrishshah1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Adrienne
Aug 18, 2024 -

College Park Hyundai- Se Hablo Espanol responded

sehrishshah1, Thank you for your feedback about your recent service experience, this should not have happened, and I apologize for any inconvenience you faced due to the issues you mentioned. Your concerns will be shared with our team so that similar situations can be addressed and prevented in the future. If there is anything I can do to regain your trust, I would appreciate it if you would reach out to me, so that I can learn more about what took place on this visit. HAMID MUTAHIDY GENERAL MANAGER HMUTAHIDY@GROUP1AUTO.COM

August 13, 2024

I was very pleasantly surprised by the care and attention given and the respect shown. They were never too busy to give attention and ALL of the staff I interacted with showed the same dedication. I con More

by peggyeleanor
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jeremiah in Finance, Charles Anene
Aug 16, 2024 -

College Park Hyundai- Se Hablo Espanol responded

Hi, thank you for taking the time to leave a review for us at College Park Hyundai. We're happy we could meet your expectations! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

August 01, 2024

Excellent customer service. Very knowledgeable of the vehicle. Sales manager Ben was very helpful on working out on a deal for me. Moe has great customer service and patience wi More

by ddavis829
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Moe & Ben
Aug 04, 2024 -

College Park Hyundai- Se Hablo Espanol responded

Hello, we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here at College Park Hyundai. Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

July 30, 2024

If you can find another dealership, run don’t walk! I have been going to this dealership for over 10 years and purchased two cars. I have never been so disappointed with them as I was on my previous vi More

by TDS
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Michael Brewington
Aug 01, 2024 -

College Park Hyundai- Se Hablo Espanol responded

TDS, We are truly sorry to hear about your negative experience. Your loyalty to our dealership for over 10 years means a great deal to us, and it's disheartening to learn that your recent visits have fallen short of your expectations. Your feedback is invaluable, and we take these concerns very seriously. We understand that you feel ignored, frustrated, and dissatisfied with the service you received. This is not the standard of service we aim to provide. We would like to personally speak with you to address your concerns and work towards a resolution. Please reach out to me at HMUTAHIDY@GROUP1AUTO.COM. We are committed to regaining your trust and confidence. Thank you for bringing this to our attention. HAMID MUTAHIDY GENERAL MANAGER HMUTAHIDY@GROUP1AUTO.COM

July 28, 2024

Great service friendly staff clean and very professional and honest people ready to take care of you More

by Ms Bradley
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Robert
Jul 29, 2024 -

College Park Hyundai- Se Hablo Espanol responded

Hi, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

July 16, 2024

I had an appointment to have my ABS dude replaced for a safety recall. Upon arrival I was told that their system was down and that they couldn’t do the repair. I didn’t get any notice ahead of time. I opte More

by rhm
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
N/A
Jul 20, 2024 -

College Park Hyundai- Se Hablo Espanol responded

Thank you for your feedback. Rest assured that we will review your concerns and will have a response for you as soon as possible. Thank you for your patience and understanding.

Jul 23, 2024 -

College Park Hyundai- Se Hablo Espanol responded

rhm, I appreciate your feedback and offer my sincere apologies for any inconvenience you may have experienced. If there is anything I can do to regain your trust, please do not hesitate to reach out to me. I would like to hear more details on your experience and how we can improve in the future. HAMID MUTAHIDY GENERAL MANAGER HMUTAHIDY@GROUP1AUTO.COM

Jul 23, 2024 -

rhm responded

Hi Hamid - Unfortunately my experience was so bad that I will not be returning to the service center. My parents had similar bad experiences at their Hyundai Service Center in Laurel. This is just one of many horrendous experiences I've had with Hyundai so my trust in the company is completely unrepairable.

July 08, 2024

The shop was hopping when I arrived for my 8:30 am appointment. I had to wait about 10 minutes, but checkin went smoothly. I waited in the waiting room with free wifi and a good coffee machine. About More

by Mike W
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Joseph
Jul 09, 2024 -

College Park Hyundai- Se Hablo Espanol responded

Hi Mike, thank you for taking the time to leave a review for us at College Park Hyundai. We're happy we could meet your expectations! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

June 10, 2024

I received excellent service on 6/8/2024. Staff was attentive, detailed and professional. Excellent experience as a whole. More

by Damaris.Feleke
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Adrienne Byrd
Jun 13, 2024 -

College Park Hyundai- Se Hablo Espanol responded

Hi, we are very happy to have provided you with such a positive experience! We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!

...
8
...