Back

Bob Tyler Toyota

Pensacola, FL

3.3
503 Reviews

7201 N. Pensacola Blvd

Pensacola, FL

32505

Directions

By Type

Showing 503 reviews

September 08, 2016

Shout out to Wes Texas Lexus with clogged air conditioning drain - drove in 1 hour before close. Wes fixed us up in 20 minutes with no charge. Great guy! More

by James r
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Westley Bruggeman
Sep 08, 2016 -

Bob Tyler Toyota responded

I'm glad to hear we were able to help you out, nobody enjoys broken air conditioning in this heat! I hope you continue to enjoy your "Texus Lexus"!

September 07, 2016

Great Service Bob Tyler Toyota is a great place to get the car your looking for! They made me feel very welcomed and appreciated for my business. I had one of the n More

by proudcarbuyer
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Chris Woods, Chris Jenkins
Sep 08, 2016 -

Bob Tyler Toyota responded

Thank you for taking the time to write this. Chris Jenkins is a very friendly salesperson and we are so proud to have him on our team. I hope you love your new vehicle and please feel free to contact us if you need anything in the future.

September 05, 2016

Bob Tyler Stepped Up! A month ago our brand new truck with less than 50 miles on it was wrecked at the dealership by the service sign! True story! We were wary as to what More

by Elaine
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Kubi Sarikaya, David Peña
Sep 08, 2016 -

Bob Tyler Toyota responded

Thank you for sharing your experience. I remember the day that happened, it was quite a powerful storm. I'm glad to hear everything went well and y'all are happy with your new truck.

September 01, 2016

Mind changed I have always DESPISED going to buy a vehicle because I always viewed car salesmen as crooked...UNTIL NOW. Had an awesome salesman, Chris Jenkins, who More

by Andy1995
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Kim Douglas, Chris Jenkins
August 26, 2016

BUYER BEWARE Micheal Campbell has told us now for two months our checks are in the mail. I did get one of them after calling and going by the dealer ship numerous More

by Bob Tyler Toyota customer
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Michael Campbell, Alex Bohatka
August 22, 2016

Excellent customer service! From beginning to end, jerrd peevy went above and beyond to make our experience with leasing our first car simplistic, excitng and fun all with the ut More

by stephanieheckman8852
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jared Peevy, Shawn Eidson
August 18, 2016

Second Chance Win! Phillip. His personable non-pushy approach is very helpful at feeling comfortable at your dealership. He was very willing to get all our questions ans More

by GGStamps
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Phillip Walker, Charla Palmer
August 18, 2016

Very up front and honest. When looking for a car, Sultan tried his best to find me something that would work with my interest payments on a loan and what not. He never up talke More

by Jogthong
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Sultan Nasser
August 16, 2016

Don't Expect Them To Return Your Call They are either too rude to care about returning a call (promised callbacks and voice messages left for a callback) or they're too disorganized to eve More

by Job
Customer Service
Friendliness
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Katie, Jamie, Sam, Mike Hallmark
Aug 22, 2016 -

Bob Tyler Toyota responded

I'm sorry to hear about your experience. If you'd like to reach out to me and talk about it please call me, Ken Musselman, at (850)478-9999. Thanks for your time.

August 16, 2016

Service Dept Worse service dept I have ever dealt with. I just bought my brand new Tacoma in December and got a nail in the tire. I was told in finance that its More

by Amy T
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Westley Bruggeman
Aug 22, 2016 -

Bob Tyler Toyota responded

We are so sorry to hear about this, we pride ourselves on customer service and it's hard to hear about something like this. We reviewed our records of this incident and unfortunately you purchased the 1 year warranty without extra tire coverage, so that tire would not be covered. Please call 850-478-9999 and ask for Ken Musselman if you have any further questions

Aug 22, 2016 -

Amy T responded

As stated in my review I did not buy the extra coverage and stated that both times I was told it was covered. Train your employees they are giving bad information.

...
23
...