Stavros Orsaris
Stavros Orsaris at Victory Mitsubishi
Refer Me

Stavros Orsaris

General Sales Manager

Victory Mitsubishi

4070 Boston Road
Bronx, NY 10475

Contact Me
4.4
234 Reviews

Dealership Experience

9 yrs

Languages Spoken

English English

4.4

234 Reviews

Write a Review

234 Reviews of Stavros Orsaris

April 02, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Worst dealership ever! Made an appointment to see a specific car, drove all the way there and the car was not there. Made another appointment, was assured 3 times that th More

by seanfitz343
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ayah Morci, Christian Fernandez

Apr 02, 2025

Victory Mitsubishi responded

Hi there, thank you for sharing your experience with us. We’re sorry to hear about the frustration you went through with your appointments and the car not being available when you arrived. If you’re willing, please reach out so we can discuss this further and see how we can make things right for you. We appreciate you letting us know and hope we can regain your trust in the future.

April 01, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Absolutely DO NOT buy a vehicle from this dealership. They are complete scam artists. They post one price online and when you walk in the door the car is thousands of dollars more that they then quote as More

by Arika Q
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Christian Fernandez , Mark

Apr 02, 2025

Victory Mitsubishi responded

Hello Arika, We are truly sorry for the inconvenience you've experienced. This is not the level of service we strive to provide. Please reach out to us directly so we can address your concerns. Thank you for your understanding.

Apr 02, 2025

Arika Q responded

It’s comical that you say please reach out to us. If you actually read the review, you would see that I’ve attempted to reach out to you via email and phone calls in an excess of 25 times.

March 24, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Don't go false advertisement company. They call me 3 times all the way from Long island and I specially confirmed vehicle is available they said yes come vehicle is ready for you and when More

by Mighty singh
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ayah Morci, Christian Fernandez

Mar 25, 2025

Victory Mitsubishi responded

Hi, thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced. This is not the level of service we strive to provide, and we understand your frustration. Please feel free to reach out to us directly so we can address your concerns and find a resolution.

Mar 25, 2025

Mighty singh responded

Where to reach direct? Its been not once. Its been 3 times i drove 1hr 25min one way to visit your showroom and all 3 times they gave me same answer for different 3 cars. And your employees gave their number and never response that text even.

February 04, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Terrible dealer that loves to bait and switch. All of the 5 star reviews are fake/bought. Stay away. More

by X
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ayah Morci, Christian Fernandez

Feb 05, 2025

Victory Mitsubishi responded

Hi, thank you for sharing your feedback. We're truly sorry to hear about your negative experience. We take customer concerns seriously and would like to address this matter directly. Please contact us at your convenience, and we'll do our best to resolve any issues you've encountered. We value your input and hope to have the opportunity to make things right.

January 31, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Add $6-10K to the advertised price. Walked out on them when they tried to pull that stunt on me. Saw the bad and the good reviews. Thought I should still give them a chance. Asked on th More

by Klowzi
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ayah Morci, Christian Fernandez , Bibi Singh

Feb 04, 2025

Victory Mitsubishi responded

Hi, Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the confusion and frustration you encountered. Our goal is always to provide transparency and clear communication, and it's disappointing to hear we fell short. We value all customer feedback and are committed to improving. If you'd like to discuss this further or give us another chance, please feel free to reach out directly.

Feb 04, 2025

Victory Mitsubishi responded

Hi Klowzi, Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the miscommunication regarding pricing, and we understand your frustration. Transparency is crucial to us, and we’re disappointed that we didn’t meet your expectations. We appreciate you giving us a chance, and we'd like to address this issue directly. Please reach out to us so we can clarify the situation and work towards a resolution.

Feb 04, 2025

Klowzi responded

That is a xx copy-paste answer. You know exactly what you are doing. I have been lied to by your phone operator and your salesperson about the price with the exact same sentence. Only after checking the car and test driving it you sat me down with the "manager" to talk about numbers and then mentioned that the price is exorbitantly higher. People don't fall for this!

January 24, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I was very pleased with Kenny I will keep in touch thanks and get my next car here More

by Caddytoobad
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 25, 2025

Victory Mitsubishi responded

Hi, Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that Kenny provided you with great service. We look forward to assisting you with your next car purchase at Victory Mitsubishi. Don't hesitate to reach out if you need anything!

December 22, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Stavros at Victory Mitsubishi engages in deceptive business practices, specifically 'bait and switch,' which violates consumer protection laws. The dealership had a minivan listed online for $26,242. More

by hseaquist
Sales Price Transparency
Purchase Time
Recommend Dealer
No
Dec 23, 2024

Victory Mitsubishi responded

Hi, we take your feedback seriously. At Victory Mitsubishi, we are committed to transparency and fairness in all our business practices. We regret that your visit did not reflect the standard of service we strive to provide. We encourage you to contact us directly so we can address this issue further. Thank you for bringing this matter to our attention.

December 11, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Muchas gracias Adrián por tu ayuda con las compras de. Mi Durango es el mejor !!! More

by Kristianjimenez123
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ayah Morci, Christian Fernandez , Bibi Singh, Adrian

Dec 11, 2024

Victory Mitsubishi responded

We are so glad that we had the opportunity to work with you, Kristian, and that our team could make this a top-notch experience. We look forward to continuing to serve you in the future!

November 25, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Bought a car here two years ago, found out that they violated the truth in Linden act within my contract. I’m very upset and I need some resolution. I mailed the letter, but nobody has responded to me y More

by Ovahair
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Christian Fernandez

Nov 26, 2024

Victory Mitsubishi responded

Hi, we're truly sorry to hear about your experience and understand your frustration. We take these concerns seriously, and we want to address this matter promptly. Please reach out to us directly to ensure your issue is reviewed and resolved as quickly as possible. We value your feedback and aim to resolve this to your satisfaction.

Nov 26, 2024

Ovahair responded

Tomorrow I’m calling hope I get somebody with empathy and willing to fix and compensate me for there violations and misleading me let’s correct our wrongs

November 22, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Very unprofessional and misleading. I was told vehicle was available and drove two hours to be rudely treated and told it’s not available. More

by Nabeel
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ayah Morci, Christian Fernandez

Nov 23, 2024

Victory Mitsubishi responded

Hi, Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize for the experience you had. This is not the level of service we strive to provide, and we understand your frustration. We would appreciate the opportunity to discuss this further and make things right. Please feel free to reach out to us directly so we can address your concerns.

1
...

Dealership Inventory (511 Vehicles)

used 2022 Dodge Charger car, priced at $16,546
2022 Dodge Charger
used
Smoke Show exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2021 BMW M550 car, priced at $31,427
2021 BMW M550
used
Bernina Grey Amber Effect Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2022 BMW 330 car, priced at $26,490
2022 BMW 330
used
Black Sapphire Metallic exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2022 Audi A4 car, priced at $20,482
2022 Audi A4
used
White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2021 Genesis G70 car, priced at $16,450
2021 Genesis G70
used
Uyuni White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2021 Mercedes-Benz GLB 250 car, priced at $20,930
2021 Mercedes-Benz GLB 250
used
Iridium Silver Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive