Shane Potts
Shane Potts at Brandon Tomes CDJR

Shane Potts

Service Director

Brandon Tomes CDJR

400 South Central Expressway
McKinney, TX 75070

Contact Me
4.5
17 Reviews
4.5

17 Reviews

Write a Review

17 Reviews of Shane Potts

October 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Sales person was very nice but we expressed that we did not want to sit around forever. Was there until 10:30pm and apparently the internet was down but we were not made aware. They said they would call us More

by harris0182
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

October 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I have put off a recall on my Jeep for years. I finally took the time to call and figure out how the process went. super easy, efficient and everyone there was super helpful. I hope I won’t have More

by BRITTANYSAFRIT
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Dustin, i don’t remember any other names but super helpful!!

Oct 03, 2026

Brandon Tomes CDJR responded

Knowing that the recall process was straightforward and efficient means a lot to our service team. We’re here if you need us for any future recalls on your Jeep. jsapp@tomesautogroup.com

September 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Luis was amazing help with our purchase, he took time to listen to our concerns and helped work a good deal that we were comfortable with, without being pushy and trying to push us past our limits. Waco ha More

by SHANEABLE8
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Luis Paulin, Waco Wright

Sep 30, 2026

Brandon Tomes CDJR responded

Attentive listening and fair negotiations are at the core of how our sales team operates, so it’s rewarding to know you felt comfortable buying your new Dodge Hornet. Our service department is pleased we could assist you these past months. Knowing our support has been reliable means a lot to us. jsapp@tomesautogroup.com

September 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Thank you Shane Potts for the incredible service and integrity. You are definitely the backbone of the customer service. More

by T0NYTR8N
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 23, 2026

Brandon Tomes CDJR responded

Knowing Shane’s dedication and integrity made such an impact means a lot to our team. Thank you for your kind words and five-star rating. jsapp@tomesautogroup.com

September 21, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My experience with this dealership's service center started out shakey but after. But after talking with Shane Potts, I think we have found a way to move forward. I appreciate him working with me to re More

by marcwilson319
Recommend Dealer
No
Sep 21, 2026

Brandon Tomes CDJR responded

We’re sorry to hear about your experience and, more importantly, that we have not been able to connect with you directly to discuss your concerns. I have reached out to the phone number provided several times, including another attempt today, but unfortunately I have been unable to reach you. I would sincerely appreciate the opportunity to speak with you personally and better understand what happened during your visit. We also understand that being charged a diagnostic fee for multiple concerns can be frustrating. Our standard practice is to charge a diagnostic fee for each separate concern requiring individual diagnosis. In this case, the repair order reflects that the diagnostic charges were reviewed and authorized with your signature before the work was performed. My direct line is 214-701-6892. Please feel free to reach out to me directly at your convenience. I would like the opportunity to discuss your concerns, address any questions you may have, and work toward addressing the experience you had with us. Thank you.

September 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone was very friendly, I had a great experience with the dealership. Great experience. Thank you More

by SABHARAD
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 16, 2026

Brandon Tomes CDJR responded

Knowing our team’s friendly service made your visit so positive is rewarding. Congratulations on your new Jeep Wrangler purchase, and your kind words mean a great deal to us.

September 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

It's a great dealership. Everybody's friendly and takes good care of you. And they work really hard to get you what you want? More

by sznnal
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: James Ashley, Justin Bunker, Danny Gomez , Justin Hay

Sep 16, 2026

Brandon Tomes CDJR responded

Your new Jeep Gladiator is in great hands and we’re glad everyone made you feel welcome and well-supported. Our team is pleased we could secure the exact model you wanted.

September 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Joe is great sells . He help a lot and very patient with me . We’ll be on the phone for three days and talk about car details. Definitely will buy a car from him again. More

by JIANFEILIN88
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 15, 2026

Brandon Tomes CDJR responded

Our team enjoyed guiding you through the purchase of your new Ram 1500. Knowing that our patience and detailed answers over those three days made you feel confident means a lot to us. We look forward to assisting you again when you’re ready for your next vehicle.

September 13, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great service from Forrest took care of me . Above Beyond T9ok me through the whole process More

by jeremytravisgreen
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: James Ashley, Justin Bunker, Danny Gomez , Joshua told me me and my wife seperatly that the car cones with a 90 day warrenty

Sep 20, 2026

Brandon Tomes CDJR responded

Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail.

September 09, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Everything went smooth. Sales-woman was horrible but she was new. Driver door was chipped when filling up the tank. Front license plate and bracket flew off on the road. I h More

by mikecarroll819
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Sep 20, 2026

Brandon Tomes CDJR responded

Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail.

1

Dealership Inventory (433 Vehicles)

new 2026 Jeep Wrangler car, priced at $36,646
2026 Jeep Wrangler
new
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2023 Ram 1500 car, priced at $46,595
2023 Ram 1500
used
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Ram 1500 car, priced at $52,759
2026 Ram 1500
new
Forged Blue Metallic exterior
Unknown
Four-wheel Drive
used 2026 Chevrolet Equinox car, priced at $33,595
2026 Chevrolet Equinox
used
Reef Blue Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2026 Ram 1500 car, priced at $59,485
2026 Ram 1500
new
Granite Crystal Metallic Clearcoat exterior
Unknown
Four-wheel Drive
new 2026 Jeep Wrangler car, priced at $48,428
2026 Jeep Wrangler
new
Reign exterior
Automatic
Four-wheel Drive