Jamee Robinson
Jamee Robinson at Nissan of Richmond
Refer Me

Jamee Robinson

Manager

Nissan of Richmond

11401 W Broad St
Richmond, VA 23233

Contact Me
not yet
rated
3 Reviews
not yet
rated

3 Reviews

Write a Review

3 Reviews of Jamee Robinson

December 02, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

I had an outstanding experience with Jamee ! She was knowledgeable, patient, and genuinely attentive to my needs. Her professionalism made the entire process smooth and enjoyable. Highly recomme More

by slscot032
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kyle Richardson , Tim Glover, Covey Key

Dec 02, 2024

Nissan of Richmond responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback! Jamee Robinson Owner Loyalty Manager

September 27, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Lying, Scheming, Sneaking, Con Artist, Teller of Untruths, Perjurer, Fibber, Deceiver, Falsifier, Malignant, xxxx. Never buy from this play or Mohamado. This place will rip you off in a heartbeat. D More

by KW- Waynesboro ,VA
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Mahamadou Toure, Debbie Conyers, Chandra Wright , Sayed Khalilullah Gul Sayed, Michael Matthews, Wael Zekri, Satan

Sep 30, 2024

Nissan of Richmond responded

Thank you for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here. Jamee Robinson Owner Loyalty Manager (804) 346-4200 ext 1308

July 12, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

This is the worst dealership stay away from this people a all cost. They have the worst customer services, the worst sales agents and the management is the most rudest one I ever face during business. No goo More

by sandro
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Scott Hornbeck

Jul 15, 2024

Nissan of Richmond responded

Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with a better experience. We never like seeing that our service didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail. Jennifer Herrera Owner Loyalty Manager (804) 346-4200 ext 1045

Dealership Inventory (280 Vehicles)

new 2024 Nissan Murano car, priced at $42,065
2024 Nissan Murano
new
Gun Metallic exterior
CVT
All-wheel Drive
used 2023 Nissan Rogue car, priced at $26,295
2023 Nissan Rogue
used
Gun Metallic exterior
CVT
All-wheel Drive
new 2025 Nissan Sentra car, priced at $22,458
2025 Nissan Sentra
new
Scarlet Ember Tintcoat exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2024 Mazda CX-30 car, priced at $26,695
2024 Mazda CX-30
used
Polymetal Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2025 Nissan Sentra car, priced at $22,302
2025 Nissan Sentra
new
Super Black exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2024 Nissan Altima car, priced at $28,598
2024 Nissan Altima
new
Super Black Clearcoat exterior
CVT
Front-wheel Drive