Dave Alfano
Dave Alfano at Torrington Hyundai

Dave Alfano

Sales

Torrington Hyundai

1446 E Main St
Torrington, CT 06790

Contact Me
4.3
17 Reviews
4.3

17 Reviews

Write a Review

17 Reviews of Dave Alfano

October 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I have been a customer for 40 years this will be my last car I am 84 years old. Great people and great service. The manager Dave Alfano is like a friend now.. Thanks for all these years. More

by sherrieeileen222
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 16, 2026

Torrington Hyundai responded

Hearing that Dave has become like a friend after these 40 years of partnership means a lot to our service department. Thank you for trusting us with the service on your Kona, and we appreciate your loyalty over all these years. Jon Alfano President jon@torringtonhyundai.com

September 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Service staff was courteous professional and respectful My vehicle ‘s maintenance was completed on the time promised. I havw been a satisfied customer for ober 20 years and will be back More

by alicedesimone2017
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 01, 2026

Torrington Hyundai responded

After over two decades together, your continued trust means a great deal. We’re pleased we could complete your Kona’s maintenance on time, and knowing our staff provided courteous, professional service is rewarding. Jon Alfano President jon@torringtonhyundai.com

August 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great place to buy a car. They were very patient and explained very thing.clearly. More

by joedega
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mike Lovallo

Aug 01, 2026

Torrington Hyundai responded

Thank you for choosing a new Hyundai Santa Fe with us. It was our pleasure to guide you through each detail with patience and clear explanations. Jon Alfano President jon@torringtonhyundai.com

July 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My second car there, first 8 years ago. Same friendly dealership, service, finance, etc. Younger salesmen could us some training from more experienced eople. More

by hpantely106
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Hunter Mikita, Mike Lovallo

Jul 06, 2026

Torrington Hyundai responded

Thank you for choosing us again for your Hyundai Tucson Hybrid eight years after your first purchase. We’re glad our service and finance teams provided a seamless experience. We’ll share your suggestion with our sales department to support their ongoing training. Jon Alfano President jon@torringtonhyundai.com

July 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very friendly as soon as we walked in. Ask my daughter and myself if we wanted anything to drink. The process was fun and excited for myself and my daughter as it is her new car for colleg More

by chrisgervais
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jon Alfano, Mike Lovallo , Bob Ward

Jul 05, 2026

Torrington Hyundai responded

It’s fantastic that your visit started with a warm greeting and a drink for you and your daughter. We’re happy the process felt fun and that her new Hyundai Kona will accompany her to college. Thanks for sharing your experience and congratulations on your Kona! Jon Alfano President jon@torringtonhyundai.com

July 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I can’t even give it one star. I waited for an hour and a half for an oil change and tire rotation . when I got home, I noticed oil leaking all over my garage. It is unimaginable t More

by janbritton
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jul 08, 2026

Torrington Hyundai responded

Jan, thank you for this feedback. We're very sorry to see that you didn't have the best experience at our dealership. While we're disappointed to learn that we didn't meet your expectations, we'd love to try to turn things around and make sure the same thing doesn't continue to happen. Jon Alfano President jon@torringtonhyundai.com

June 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great service but waited 1 hour 45 minutes for oil change and I had an appointment More

by elgadomski
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gary Synott, Hunter Mikita, Mike Keeler, Mike Lovallo , Jordan DeLayo, Mike Haas

Jun 22, 2026

Torrington Hyundai responded

Thanks for sharing about your experience with Torrington Hyundai. We appreciate your business and hope to see you again soon! Jon Alfano President jon@torringtonhyundai.com

May 25, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great Service and Wonderful employees. You can tell that they really care about their customers. More

by sarahcolquhoun93
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gary Synott, Jon Alfano, Hunter Mikita, Mike Keeler, Mike Lovallo , Jordan DeLayo, Mike Haas, Bob Ward

May 25, 2026

Torrington Hyundai responded

Thank you for recognizing our team’s dedication during your Hyundai Tucson service. It’s rewarding to know you felt well cared for. We’re here if you need any assistance in the future. Jon Alfano President jon@torringtonhyundai.com

April 14, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very good service and the oil change was done is a timely manner! Good Job More

by esorel
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gary Synott, Hunter Mikita, Mike Keeler , Jordan DeLayo, Mike Haas

Apr 14, 2026

Torrington Hyundai responded

Thank you for letting us know about your experience. We’re pleased to hear the oil change on your Hyundai was completed promptly. We look forward to keeping your vehicle in great shape next time. Jon Alfano jon@torringtonhyundai.com President John Donovan Service Manager johnd@torringtonhyundai.com

April 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I was charged for a windshield washing fluid top up but they did not fill it up. More

by garetscottrogers
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Apr 08, 2026

Torrington Hyundai responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more details, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story. Jon Alfano President jon@torringtonhyundai.com

1

Dealership Inventory (162 Vehicles)

new 2026 Hyundai TUCSON Hybrid car, priced at $33,499
2026 Hyundai TUCSON Hybrid
new
Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Santa Fe car, priced at $39,949
2027 Hyundai Santa Fe
new
Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai SANTA FE HEV car, priced at $38,334
2026 Hyundai SANTA FE HEV
new
Phantom Black exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2019 Ford Fiesta car, priced at $9,899
2019 Ford Fiesta
used
Lightning Blue exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2024 Hyundai Palisade car, priced at $35,610
2024 Hyundai Palisade
used
Abyss Black Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Venue car, priced at $25,999
2026 Hyundai Venue
new
Lunar White exterior
CVT
Front-wheel Drive