Daniel Gonzales
Daniel Gonzales at Volkswagen of Salem

Daniel Gonzales

Service

Volkswagen of Salem

3335 Del Webb Ave NE
Salem, OR 97301

4.5
141 Reviews
4.5

141 Reviews

Write a Review

141 Reviews of Daniel Gonzales

March 25, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

bough broken car, have taken it it multiple times. they make up random things that are wrong with my car after i have taken it to my mechanic that is 100% trustworthy. would never go here again, wish More

by lily
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Gregory Bell

Mar 28, 2025

Volkswagen of Salem responded

Providing a positive experience is our top priority, and we're sorry that we failed here. We'd love the opportunity to discuss your visit in greater detail and clear up any issues we can. If it's possible to talk about your experience one-on-one, please reach out to us directly to let us know the best way to contact you, and we will reach out. Best Regards, Gregory Bell Service Manager gbell@lithia.com

March 22, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Against me a piece of mind to know that a certified Volkswagen Technician is making repairs on my vehicle specialist for the Volkswagen cars More

by Raymond
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gregory Bell

Mar 25, 2025

Volkswagen of Salem responded

Thank you for taking the time to share your experience. If you would like to further discuss your visit, Raymond, feel free to contact us at your convenience. Best Regards, Gregory Bell Service Manager gbell@lithia.com

March 22, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Good people good atmosphere. I have always enjoyed working there with the folks that makes my repairs on my vehicle’s. More

by TEASDALECRISSY
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Mar 25, 2025

Volkswagen of Salem responded

Crissy, it's great to hear that we were able to help you out. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy. Thank you for choosing Volkswagen of Salem! Best Regards, Gregory Bell Service Manager gbell@lithia.com

March 22, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Volkswagen of Salem has proven over seven years to be knowledgeable, reliable, thorough, honest, fair. I recommend them without reservation! More

by DAVEPULLIAM1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gregory Bell , Dave Quarles, Josh McElwain

Mar 25, 2025

Volkswagen of Salem responded

Thank you, Dave! We appreciate your business and look forward to helping you with any questions or future vehicle needs. Thank you for choosing Volkswagen of Salem. Best Regards, Gregory Bell Service Manager gbell@lithia.com

March 22, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The associate who help us when we are ready to pick up my truck was great. More

by FRANCISCORUELAS0
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gregory Bell

Mar 25, 2025

Volkswagen of Salem responded

Francis, it has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you for choosing Volkswagen of Salem. We look forward to having you as a valued customer for many years to come! Best Regards, Gregory Bell Service Manager gbell@lithia.com

March 15, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The young gentleman who helped me was extremely nice and professional. 5 star service and would come back again. More

by EVASHAPEN
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gregory Bell

Mar 16, 2025

Volkswagen of Salem responded

Thank you for your business and this review. We're happy to hear our team was able to serve you and demonstrate our commitment to great service. If there is anything we can assist you with in the future, Eva, please let us know. Best Regards, Gregory Bell Service Manager gbell@lithia.com

March 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Very efficient, friendly, and understanding with my limited funds in order to do the recalls and other services More

by GPHIB1977
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gregory Bell

Mar 17, 2025

Volkswagen of Salem responded

Thank you for choosing Volkswagen of Salem. Your feedback and rating mean a lot to us. We're glad we were able to help, and we hope to see you again! Best Regards, Gregory Bell Service Manager gbell@lithia.com

March 03, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I take my car to the dealer so I kno my car will be properly serviced by technicians that are experienced with Volkswagen automobiles More

by JACOBE82
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gregory Bell

Mar 04, 2025

Volkswagen of Salem responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback! Best Regards, Gregory Bell Service Manager gbell@lithia.com

March 02, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Was told it would be 3 hrs, it was 8. Not particularly friendly. Won’t be back. Your prices are outrageous. More

by STOLLEY0
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Gregory Bell

Mar 06, 2025

Volkswagen of Salem responded

Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional service experience. We never like seeing that our service didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail. Best Regards, Gregory Bell Service Manager gbell@lithia.com

March 02, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Pretty bad service experience. every time when I doing my service in my truck not doing my rotation tires 🛞.this is the third time not doing 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ More

by REINALDOCHAVEZ
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Gregory Bell

Mar 06, 2025

Volkswagen of Salem responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more details, Reinaldo, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story. Best Regards, Gregory Bell Service Manager gbell@lithia.com

1
...

Dealership Inventory (206 Vehicles)

new 2025 Volkswagen Taos car, priced at $33,151
2025 Volkswagen Taos
new
Deep Black Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2018 Hyundai Kona car, priced at $14,129
2018 Hyundai Kona
used
Ultra Black exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2025 Volkswagen Taos car, priced at $38,006
2025 Volkswagen Taos
new
Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2025 Volkswagen Taos car, priced at $38,006
2025 Volkswagen Taos
new
Pure White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2015 BMW X5 car, priced at $14,809
2015 BMW X5
used
Black Sapphire Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2021 Tesla Model 3 car, priced at $26,368
2021 Tesla Model 3
used
Red exterior
Automatic
All-wheel Drive