Charles was great to work with took good care of us!
Overal from start to finish was very professional
Overal from start to finish was very professional
More
by Brittm
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Charles Prayor
Charles was great to work with took good care of us!
Overal from start to finish was very professional
Overal from start to finish was very professional
More
by Brittm
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Charles Prayor
Charles was great to work with took good care of us!
Overal from start to finish was very professional
Overal from start to finish was very professional
More
by Brittm
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Charles Prayor
They were quick, they were responsive, and more
importantly they sent me a video as soon as it was done to let me know the status to come pick it up. Could not ask for anything more
importantly they sent me a video as soon as it was done to let me know the status to come pick it up. Could not ask for anything more
More
by Jeremy H
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Charles Prayor
Aug 03, 2026 -
Jim Ellis Buick GMC Mall of GA responded
Jeremy, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!
I was never asked what I would like to do to fix my car,
until my car was already pulled back to the front ready for me to leave. The general inspections are inconsistent.
until my car was already pulled back to the front ready for me to leave. The general inspections are inconsistent.
More
by leide.mikayla
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Great experience Charles did a great job of making sure
all of my needs were met
all of my needs were met
More
by michaeljohnlovell
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Charles Prayor
Aug 03, 2026 -
Jim Ellis Buick GMC Mall of GA responded
Hi, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Thank you, and have a fantastic day!
Disappointed, I was sent an estimate, but when I went to
pay, it was significantly higher! The charges were inflated from the estimate… Why send an estimate if it’s not valid! It’s not rocket science, oil c
pay, it was significantly higher! The charges were inflated from the estimate… Why send an estimate if it’s not valid! It’s not rocket science, oil change & fuel filter… Those are the same charges every time…. When I asked about why, I didn’t get a straight answer…. The service writer acted like it’s normal to do that… That’s just not good customer service…
More
by EDDIECORREA
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Jul 28, 2026 -
Jim Ellis Buick GMC Mall of GA responded
Thank you for taking the time to share your feedback. I sincerely apologize for the frustration and disappointment you experienced during your recent visit. I understand your concern regarding the difference between the estimate you received and the final amount charged. When an estimate does not closely align with the final invoice, it can understandably create confusion and erode trust, especially for routine maintenance services such as an oil change and fuel filter replacement. Just as importantly, I regret that we did not provide a clear and satisfactory explanation when you asked about the increase in cost. At our dealership, we strive to be transparent and communicate openly with our customers regarding pricing and service recommendations. Based on your experience, it is clear that we fell short of those expectations, and for that, I am truly sorry. Your feedback is valuable and has been shared with our team so we can review the situation and ensure we are providing clearer communication regarding estimates, final charges, and any changes that may occur during the service process. We appreciate your business and would welcome the opportunity to discuss your concerns further and work toward restoring your confidence in our service department. Please feel free to contact me directly at your convenience. Thank you again for bringing this matter to our attention.
good and efficient My experience at the Jim Ellis Buick
GMC Mall of GA was good and efficient
GMC Mall of GA was good and efficient
More
by SALMAVHASAN
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Charles Prayor
Jul 28, 2026 -
Jim Ellis Buick GMC Mall of GA responded
We are very happy we could provide you with a positive experience! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!
Great customer service as always.
I appreciate the communication video explaining the service provided. They meet you at the door and ready to start service.
I appreciate the communication video explaining the service provided. They meet you at the door and ready to start service.
More
by melebrew7073
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Charles Prayor
Jul 26, 2026 -
Jim Ellis Buick GMC Mall of GA responded
We really appreciate your feedback! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!
Nobody seemed to care about anything other than getting
their loaner truck back in good shape. There was a lot of time and effort that went into that loaner vehicle, very little time or effort seemed to go
their loaner truck back in good shape. There was a lot of time and effort that went into that loaner vehicle, very little time or effort seemed to go into fixing my truck. They kept it for a week, the dealership told General motors that a problem was found and corrected, they told me that no problem was found. I picked the vehicle up and within an hour it was having the problem. If they had just tried I think they would've found it, or they found it and they can't fix it. A complete waste of time. Also no one there returns phone calls or texts. You shouldn't even have a text system if you're not going to use it. Seems like Jim Ellis dealerships have gone downhill recently. I also had a bad experience with the Chamblee dealership, I couldn't even get anybody there to set an appointment to look at my vehicle that's why I ended up at Mall of Georgia, now it's at Carl Black, I wish I had just started there, they are their fantastic.
More
by MICHAELEDELANEY
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Charles Prayor
Sep 09, 2026 -
Jim Ellis Buick GMC Mall of GA responded
Good afternoon, Thank you for taking the time to share your experience. I sincerely apologize for the frustration and inconvenience you have encountered throughout this process. Your feedback regarding both the repair process and communication has been shared with our management team for review. We recognize that keeping our customers informed and ensuring concerns are thoroughly addressed are critical parts of the service experience, and it is clear we fell short of your expectations in this instance.