Back

Toyota of Gastonia

Gastonia, NC

4.6
736 Reviews
Toyota of Gastonia may have changed its look and ownership, but the current staff carries on the values and traditions of years ago. We build a quality relationship with our customers so they become long-term relationships. We recognize the numerous options available to customers today in the market place. That is why our main focus is to provide our customers with an exceptional, upfront, and honest way of doing business.
Contact Dealership

4821 Wilkinson Blvd.

Gastonia, NC

28056

Directions

By Type

Showing 736 reviews

November 24, 2015

Still waiting for refund I purchased an extended warranty from Toyota of Gastonia for my 2011 F-150 which I purchased in 2013. In July of 2015 I sold the vehicle and filled ou More

by Gregwg1949
Price
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Christopher Kosa, Larry Anderson
Dec 07, 2015 -

Toyota of Gastonia responded

Greg, we are very sorry to hear you have not yet received your warranty refund, and we apologize for any frustration this has caused you. Someone will be contacting you to remedy the situation, but please do not hesitate to contact our General Manager, Mark Hoffman, at (704) 824-7777 with any questions or concerns you have. We look forward to speaking with you and resolving this issue. Thank you.

November 21, 2015

purchasing a vehicle Awesome salesperson he got us approved before we ever came. wonderful person to work with and very friendly.he did a great job. I would recommend h More

by robin1234
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Nov 23, 2015 -

Toyota of Gastonia responded

Thank you so much for your kind review and recommendation! We are glad to hear you enjoyed your truck-buying experience with Topher, and we look forward to seeing you again for all your future automotive needs!

November 18, 2015

Pleasant experience Helped my sister lease a car. Process was very simple. Very friendly and helpful sales person and finance rep. Worked with us every way they could to More

by nicebrother
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ashraf Ashour, Kelly Brown
Nov 18, 2015 -

Toyota of Gastonia responded

Thank you so much for your kind review, and be sure to congratulate your sister for us on the purchase of your new Avalon! We are glad to hear you both enjoyed your car-buying experience with us, and we hope to see both you and your sister again for all your future automotive needs!

November 09, 2015

My new Baby Lola You guys rock and I will be forever grateful for your help, honesty and for making sure that I made the right decsion in purchasing my car. When I cam More

by Ms. B
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Pete Ballard
Nov 09, 2015 -

Toyota of Gastonia responded

You are so incredibly welcome, Ms. B, and thank you for taking the time to write such a glowing review! On behalf of the entire Toyota of Gastonia family, congratulations on the purchase of Lola! (Great Name!) We are so glad to hear our ability to provide unrivaled financing option resulted in pleasant car-buying experience for you, and we hope to see you again for all of Lola's routine maintenance!

November 06, 2015

very nice Salesman Rick Shepard was super nice, not pushy at all, we were not looking forward to going car shopping,(we have always hated it) we were pleasantly More

by lindadbb
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Rick Shepard
Nov 09, 2015 -

Toyota of Gastonia responded

You are very welcome, Linda, and thank you for your kind review! We are glad to hear you enjoyed the no-pressure car-buying experience with Rick we pride ourselves on delivering, and we hope to see you again for all your future automotive needs!

October 19, 2015

Great experience Ashraf was great with helping us find not only the perfect car but, a price that worked well within our budget. He is very resourceful and reasonable! More

by Agolch09
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ashraf Ashour
Oct 19, 2015 -

Toyota of Gastonia responded

Thank you for your kind review! We are glad to hear you enjoyed your car-buying experience with Ashraf, and we look forward to seeing you again for all your future automotive needs!

October 15, 2015

Second time around....just as good as first time!!! Good dealership, no hassle pushing..just good people who make you feel like you are special. Great sales person Ms. Beverly Merriweather. Thanks to More

by wswank2
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Beverly Merriweather
Oct 16, 2015 -

Toyota of Gastonia responded

You are very welcome, and thank you for your kind review! We are glad to hear you enjoyed the no-pressure car-buying experience with Beverly we pride ourselves on delivering, and we look forward to seeing you again for all your future automotive needs!

October 14, 2015

"Great experience! No haggling necessary!" Found a car I wanted online. I contacted them and got a response quickly. The price they listed was legit, so I went there and got a great deal! There More

by shopping's over!
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Oct 15, 2015 -

Toyota of Gastonia responded

Thank you so much for your kind review, and congratulations on the purchase of your new Corolla! We are happy to hear Topher was able to provide you with the no-hassle car-buying experience we pride ourselves on delivering, and we look forward to seeing you again for all your Corolla's routine maintenance!

September 28, 2015

Good Sales Rep, dealer advertising on Ebay is deceptive Found a car on Ebay with pricing. I contacted the dealer and discussed the car features and confirmed they would honor the advertised pricing and al More

by SHM
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Sep 29, 2015 -

Toyota of Gastonia responded

Thank you for your valuable feedback! We sincerely apologize for any confusion regarding the eBay pricing of the vehicle, and we will use your feedback to ensure this does not happen in the future. We hope you are enjoying your vehicle, and we look forward to an opportunity to better serve you in the future!

September 21, 2015

Wonderful Experience! I wrote a review for this before, but I don't know why it didn't show up. I was in on April 13, 2015, and was greeted by Hugo. He was very nice... No More

by Paula Lane
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Hugo Esparragoza
Sep 21, 2015 -

Toyota of Gastonia responded

You are very welcome, Paula, and thank you for your taking the time to resubmit your very kind review! On behalf of the entire Toyota of Gastonia family, congratulations again on the purchase of your new Corolla! We are glad to hear Hugo was able to provide you with the unrivaled car-buying experience we pride ourselves on delivering, and we look forward to seeing you again for all you future automotive needs!

...
68
...