Back

Lithia Hyundai of Anchorage - Service Center

Anchorage, AK

4.0
1,067 Reviews

1,067 Reviews of Lithia Hyundai of Anchorage - Service Center

Sort by
October 01, 2023

Horrible service, no call backs, no response to emails by Gen. Manager. My vehicle has been in your shop 9 of past 10 months. Engine was damaged in shop and I’m told it should be replaced “next week”. Most h More

by FJB0
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Kevins Mercedes
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Chris Schmidt
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Matthew Dean
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Oct 03, 2023 -

Lithia Hyundai of Anchorage responded

Hello, I'm very sorry for the frustrating experience with your engine replacement. We never intend to keep your vehicle for longer than necessary and I'd be happy to provide you with an update below, thanks. Matt Dean - Service Manager - 907-762-5131

Oct 04, 2023 -

FJB0 responded

Yes , Matt. Please do provide an update but I’d like to hear from your General Manager. Last we spoke on 8/15/23 the new short block was due to arrive on 8/23/23. It’s now 10/3/23. I’ve been without my vehicle since Apr. 2, 2023 after having it back for only a month. At the end of Nov, it will have been at your shop for A YEAR. You refused a loaner car. You owe me a $2254 refund for the work done that damaged the engine, as well as loss-of-use & insurance premiums I’ve paid to sit on your lot. Dana told us “next week” 2 weeks ago. Email from you the next week told us “next week”. I’d like to hear from Chris Schmidt or whoever is the General Manager now!

September 30, 2023

Good service. Terrible parking lot. No room. Need a designated drop off area for vehicles More

by JACKDOG0
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Kevins Mercedes
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Oct 02, 2023 -

Lithia Hyundai of Anchorage responded

Thanks for your honest feedback. We are always looking to improve your experience and will pass this along to the team.

September 28, 2023

It was good, I had a hard time changing the owner of the car but I was able to. More

by LOEFFLERLIZ53
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Kevins Mercedes
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 29, 2023 -

Lithia Hyundai of Anchorage responded

Thanks for the five stars! Feel free to reach out if we can be of any further assistance.

September 27, 2023

Everything you need they will help you. For improvement i would suggest that before they sell any car, new or pre-owned they should check everything first so it would not be a disappointmen More

by EVAVERZOSA
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Christian
Sep 28, 2023 -

Lithia Hyundai of Anchorage responded

Thanks for your honest review and valuable feedback. We apologize again for the keys and will work to improve this in the future. Safe travels and take care!

September 26, 2023

I have been bringing my Santa Fe Sport to Lithia Hyundai of Anchorage for as long as I have owned my car. The service has been of excellent quality and I won’t go anywhere else. More

by MATTSIMS
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Kevins Mercedes
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Elizabeth Strickland
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Matthew Dean
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 28, 2023 -

Lithia Hyundai of Anchorage responded

We appreciate your loyalty, Matt! Thanks for continuing to trust our team with your Santa Fe's care!

September 25, 2023

Not customer friendly Front desk of service and parts are not keen to address customer issues They did not even check all my engine parts and no multipoint inspection More

by SUMEETJHAMB1997
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
None
Sep 29, 2023 -

Lithia Hyundai of Anchorage responded

Hello, I’m very sorry to hear about your recent service visit. We always aim to thoroughly inspect any issues you notice and diagnose them to the best of our ability. I’d like the opportunity to learn more about your experience below, thanks. Matt Dean 907-762-5131 matthewdean1@lithia.com Service Manager

September 21, 2023

I like my dealer for the most part. I found the person that made my appointment a bit off putting. I walked in the service department to make that appointment. I wish I would have call More

by NONE3
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Kevins Mercedes
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 22, 2023 -

Lithia Hyundai of Anchorage responded

Hi, Thank you for the review. We are glad your service was a good experience. We look forward to working with you again here at Lithia Kia of Anchorage.

September 15, 2023

My husband passed away in July of this year. Normally he took care of everything. This has been a very positive experience, something that was much needed. Thank you so very much. More

by Leonette A Steele
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Elizabeth Strickland
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Matthew Dean
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 18, 2023 -

Lithia Hyundai of Anchorage responded

Hi Leonette, Thank you for the review and we are sorry for your loss. We are glad our team could provide you with a positive experience. We hope to work with you again down the road.

September 13, 2023

In for oil change and tire rotation. Success in getting convenient appointment, waited, and got call for in-time completion. But they couldn't find my fob at desk. Spent 15 minutes looki More

by PAT45
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Joshua Shook
2.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 22, 2023 -

Lithia Hyundai of Anchorage responded

Hello, Thank you for bringing this to my attention. I hear your frustration and it is regrettable to hear about this. If you are willing, I would like to discuss your experience in further detail so we may address this properly. Contact me at your earliest convenience at the email provided below. Matt Dean 907-762-5131 matthewdean1@lithia.com Service Manager

September 09, 2023

The change in time of availability is HUGE. Back in the day when you made an appointment, it didn't take a month and they told you what the engine light meant. More

by virvine
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
So because I don't recognize them, I can't
Sep 11, 2023 -

Lithia Hyundai of Anchorage responded

Hello Virvine, Thank you for sharing your experience. Our goal is to provide customers with an efficient experience. I apologize for not meeting that standard. If you are willing, I would also like to discuss the experience in further detail so we may address this properly. Contact me at your earliest convenience at the contact provided below. Matt Dean 907-762-5131 matthewdean1@lithia.com Service Manager

...
40
...