Elgin Toyota
Streamwood, IL
Hours
Sales/Showroom
Monday 9:00 AM - 9:00 PM
Tuesday 9:00 AM - 9:00 PM
Wednesday 9:00 AM - 9:00 PM
Thursday 9:00 AM - 9:00 PM
Friday 9:00 AM - 9:00 PM
Saturday 9:00 AM - 6:00 PM
Sunday Closed
Service
Monday 7:00 AM - 7:00 PM
Tuesday 7:00 AM - 7:00 PM
Wednesday 7:00 AM - 7:00 PM
Thursday 7:00 AM - 7:00 PM
Friday 7:00 AM - 7:00 PM
Saturday 7:00 AM - 4:00 PM
Sunday Closed
Parts
Monday 7:00 AM - 7:00 PM
Tuesday 7:00 AM - 7:00 PM
Wednesday 7:00 AM - 7:00 PM
Thursday 7:00 AM - 7:00 PM
Friday 7:00 AM - 7:00 PM
Saturday 7:00 AM - 4:00 PM
Sunday Closed
Filter Reviews by Keyword
By Type
Showing 1,067 reviews
Took my car to fix check engine light issue , they charged me $1587.99 and didn’t fix the problem, the light came back next day and unable to pass emissions, and refused to refund back anything, I wil charged me $1587.99 and didn’t fix the problem, the light came back next day and unable to pass emissions, and refused to refund back anything, I will never go back there again , and now I am filling a complaint with BBB and The attorney generals office and take my case to a court of law if I have to , big rip off and not qualified and unable to diagnose any problems because the couldn’t fix my car More
Back bumper cover flew off after 6 days of purchase on interstate. Major safety concern. interstate. Major safety concern. More
If you are purchasing a certified pre-owned vehicle from this dealership, confirm in writing before you sign that two sets of keys are included. We did not, and it cost us. We left our CPO purchase with this dealership, confirm in writing before you sign that two sets of keys are included. We did not, and it cost us. We left our CPO purchase with only one set of keys — something we did not discover until we were walking out the door. Having purchased CPO vehicles from three other dealerships over the years, all of which provided two sets without question, we considered this standard for any transaction involving a certified vehicle. Moreover, the fact that only one key would be provided was not disclosed until we were leaving after signing the paperwork. When we followed up, the General Manager declined to provide a second set and offered no price adjustment. The cost of a replacement Toyota key now falls on us, even though we purchased a certified pre-owned vehicle at full price. The General Manager's response to a straightforward customer concern was dismissive, rude, and condescending, and it reflects poorly on how they treat buyers once the paperwork is signed. More
We’ve serviced our 2013 Highlander at Elgin Toyota for years, but this last visit was a huge disappointment. We were told the transmission needed repair and that the alternator could wait. After agreeing years, but this last visit was a huge disappointment. We were told the transmission needed repair and that the alternator could wait. After agreeing to the transmission repair (originally quoted at $2,700), we were charged $3,200 without notice. The very next night, the truck wouldn’t start due to the alternator and we were stranded. Another mechanic fixed the alternator for $400, and the car runs fine. Elgin Toyota later claimed we were told it needed immediate repair, which is untrue—I heard the conversation on speakerphone. Promised follow-up never happened. Poor communication, surprise charges, and no accountability. More
Contacted them back in October asking for an otd price on an odyssey. They kept insisting I go in. Everyone knows dealerships waste time playing around so I wanted to make sure the price was right. My schedu an odyssey. They kept insisting I go in. Everyone knows dealerships waste time playing around so I wanted to make sure the price was right. My schedule doesn’t allow me to make a scheduled appointment. I said this to them. The van sat on the lot another 3 months before selling. More
Valeria at Elgin Toyota provided excellent service. She helped us buy two cars and made everything easy with her translation support. Highly recommend! She helped us buy two cars and made everything easy with her translation support. Highly recommend! More
I just bought my second car from this dealership. Everyone I have dealt with here has been great to work with. Everyone I have dealt with here has been great to work with. More
Went in for a simple oil change When I got home and really looked at the bill I find they added an extra 10% charge for "shop supplies" Why not "toilet paper" or "depreciation on the lifts" or "contri really looked at the bill I find they added an extra 10% charge for "shop supplies" Why not "toilet paper" or "depreciation on the lifts" or "contribution to managers bonus". Very sad. I'll be telling everyone, just for fun. Silliest part is that the car is 13 years old and I started looking to replace it, and now they've lost me as a potential customer. Never got the shop report either, though that's irrelevant now. More
D2ONT BUY YOUR CAR HERE, they sold me a 4runner that broke down 1000 miles after I bought it Noone offered to pay for it but when I wanted to trade it in they were down to make the switch, failing to te broke down 1000 miles after I bought it Noone offered to pay for it but when I wanted to trade it in they were down to make the switch, failing to tell me Im on the line for a car I never made a payment now I owe over 50 grand on a 30 grand car and i put 10k down all my dads life insurance on it so I didn't get buried on a car payment, they buried me anyways, because of their failure to inspect their cars, negligent service and they're service department is full of petty thieves who steal things as miniscule as the mats on your car go ANYWHERE ELSE but here can't give them 0 stars but even 0 isn't accurate More
DO NOT BRING YOUR CAR HERE. THEY WILL LIE TO YOU ESPECIALLY IF YOU A SINGLE WOMAN. Went here twice for an oil change on my 2022 Rav 4. The first time I was with my husband and t THEY WILL LIE TO YOU ESPECIALLY IF YOU A SINGLE WOMAN. Went here twice for an oil change on my 2022 Rav 4. The first time I was with my husband and the second time I went alone. Curiously when I went alone there was a laundry list of things “wrong” with my car including them claiming the oil pan was missing. Manager refuse to talk to my husband was he called wanting clarification. Went to Pauly Toyota in Crystal Lake and they said everything check out great! Oil pan was not missing. DO NOT GO TO ELGIN TOYOTA!!!! More



