David Taylor Ellisville Chrysler Dodge Jeep RAM - Service Center
Ellisville, MO
2,321 Reviews of David Taylor Ellisville Chrysler Dodge Jeep RAM - Service Center
Poor customer service Chrysler corporate and this local branch both provided my family with a horrible customer service experience. My vehicle had an appointment at 10:30 Chrysler corporate and this local branch both provided my family with a horrible customer service experience. My vehicle had an appointment at 10:30 am. I was contacted at 3:00 pm and told that they hoped to have the diagnostic completed by the next day. The next day at 4 I was able to pick up my vehicle. There was an issue with my warranty and the service department gave me a 1-800 number and said there was nothing they could do. A portion of my warranty had expired because a specific inspection had not been completed in the appropriate time frame. I questioned this because I have had my vehicle serviced at this dealership multiple times in the past 5 years and no one mentioned this to me and it was not written in any of my receipts with the suggested maintenance. When asked what recourse I had I was told "too bad" " there is nothing you can do". This is both Chrysler and the dealerships way of getting out of the warranty they promise when you purchase a new vehicle so they do not have to pay out in the end. More
Terrible customer service This dealership has the WORST customer service that I have ever received from any business. Like other customers have mentioned, I would give it nega This dealership has the WORST customer service that I have ever received from any business. Like other customers have mentioned, I would give it negative stars if I could. Do yourself a favor and go somewhere else to purchase or service your car. THE SERVICE DEPARTMENT IS AWFUL!!! I wouldn't recommend this business to my worst enemy. Royal Gate, don't bother responding to this with LIES about caring about your customers' bad experiences. I never got a response from the service manager when I repeatedly left messages or from the general manager of the dealership when I wrote him a letter voicing my concerns. As far as I'm concerned, this business should be shut down. More
Dont go there I took my van in for a simple oil change and they raised the vehicle and smashed my ladder rack. They denied they did the damage, then they offered to I took my van in for a simple oil change and they raised the vehicle and smashed my ladder rack. They denied they did the damage, then they offered to give me a service credit which I did not want. I wanted them to pay for the damage. Now they refuse to answer any correspondence. More
Very rude dealer representative I was called by people from Royal Gate Dodge for extending warranty. However, when I expressed that I didn't plan to extend, the person immediately en I was called by people from Royal Gate Dodge for extending warranty. However, when I expressed that I didn't plan to extend, the person immediately end the phone call without saying any word. Very unprofessional and impolite. According to the experience, please be aware that they will treat you very rude if you didn't buy anything or buy cars from them... More
Beware Took our older car in to Royal Gate Dodge for a repair. Dealer said it would cost $1100 to fix after hooking it up to the computer. We went ahead an Took our older car in to Royal Gate Dodge for a repair. Dealer said it would cost $1100 to fix after hooking it up to the computer. We went ahead and did it. Drove it home and it now is driving worse than before. Receipt says fixed for life. Took it back to Dealer who's computer now says the problem is something else that will cost $800 more. At this point I'm not really believing that if I go through with this part, I won't have another part to replace tomorrow. After speaking with the manager of service, they won't stand behind their repair or their original diagnosis. Beware- they are either scamming people or don't know what they are doing. Run far away from these people! More
New truck and service nightmares Use any other dealership in the STL area. Check their BBB complaints. Most are unresolved or not to the customers satisfaction. I had the same sorts o Use any other dealership in the STL area. Check their BBB complaints. Most are unresolved or not to the customers satisfaction. I had the same sorts of dealings. They would make me make an appointment a week a head of time and then let my truck sit on the lot for the entire day when I drop it off at 10am for a simple trailer brake controller instal. They ended up keeping it all day even though I was told it would be done in 3 hours or less, calling me at 5:30 pm to let me know I was going to be without a vehicle and that if I wanted a rental I would have to make it to the dealership by 6pm when that department closes. Ridiculous dealings. I bought my truck new from this dealer. Not how you should treat local customers. More
Amazing service and also great help with New car! Great service department all around was given prompts customer service. Had my car serviced and got it back the next day early in the morning. Couldn' Great service department all around was given prompts customer service. Had my car serviced and got it back the next day early in the morning. Couldn't say anything better A+ More
Service department is unprofessional and not helpful Purchased new 2015 wrangler - sales department was good. after 2 calls to the service department I am totally turned off. Both calls for service were Purchased new 2015 wrangler - sales department was good. after 2 calls to the service department I am totally turned off. Both calls for service were met by rudeness and unprofessional responses by the service advisor and the service manger. I will not go back to Royal gate. They need to learn customer service... More
Buyer Beware I took my 2014 Jeep Cherokee for a recall on Friday 10/9/15. My agreement provides for a no charge loaner car. The young lady, Roysl,Gate employee, an I took my 2014 Jeep Cherokee for a recall on Friday 10/9/15. My agreement provides for a no charge loaner car. The young lady, Roysl,Gate employee, and I walked around the loaner to inspect for damages. Both of us discussed prior damage to several rims. When I returned the car, a young R G rep told me I damaged the rims. The service manager came, and said that it was new damage and I was responsible. The general manager, Aaron came and the three of us went to the car. I asked for the name of the dealership owner and whatever office governs customers complaints. The GM told me I was threatening him. He did call the initial representative and let me hear their conversation via speaker. She confirmed that previous damage was there. This is the second time an attempt has been made to charge me with damages I did not do. First time was with my newly purchased 2013 Liberty. Based upon the young lady's honesty I was not charged, and hope she was not terminated because she told the truth. Their actions makes me wonder how many customers have been billed for damages they did not cause. I have also made several complaints because my front defroster does not work properly only to be told nothing is wrong with it. I will never purchase another car from Royal Gate nor give any recommendations to anyone I know. More
service has gone downhill Purchased vehicles from Royal Gate over the years and service has gone downhill. Lifetime oil changes are hard to receive even though they have a Purchased vehicles from Royal Gate over the years and service has gone downhill. Lifetime oil changes are hard to receive even though they have an express service (hour and a half wait time). The oil change always results in being told that I need to have useless up charge services. Also, the quality of the oil change is bad, like not putting the oil cap back on, resulting in oil all over the engine compartment. When you point out an issue you are immediately told that you are wrong. Multiple people in line were told they do not know what is going on. Also, the sales and service representatives are now called "Advisors". Car rental with appointment still resulted in over an hour wait for a smoke filled, dirty pickup truck. Warranty claims get lost and after multiple months you are asked to purchase the parts. More