Vanessa Abaunza
Vanessa Abaunza at Williamson Cadillac
Refer Me

Vanessa Abaunza

Salesperson

Williamson Cadillac

7815 SW 104th St
Miami, FL 33156

Contact Me
4.5
6 Reviews
4.5

6 Reviews

Write a Review

6 Reviews of Vanessa Abaunza

March 23, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

We went there to purchase a 1st time vehicle for our son, we were greeted by Vanessa, she was fabulous! We felt that she took the time to go over everything and was very knowledgeable about the vehicle. We e More

by ALBERT.JORGE
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Pete Betancourt

Apr 01, 2025

Williamson Cadillac responded

It’s always our goal to go above and beyond, and hearing that we succeeded means everything to us. Thank you for your wonderful review!

December 30, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

I was there to lease a Lyriq, and the manager Yorny Fundora was extremely rude and condescending. He used profanity in front of me. When I told him I was getting a better deal at another dealership he More

by Db007
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Yorny Fundora

Dec 30, 2024

Williamson Cadillac responded

Thank you for bringing this to my attention. I will use your comments as a training opportunity for Yorny Beny Ledesma General Sales Manager benyl@wagmiami.com

December 01, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

As always excellence service provided by Carmen! Could not be happier with customer experience! Puntuality, quality, attention, good cost! Thank you! Experience at sales department was also great. V More

by SUSAN.KOEPKE
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Carmen Alicea

July 30, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Carmen is always very helpful and attentive This time Service took longer, but I don’t think it was her fault. It was service department and some issues with computers. That is what I was told, More

by Pmiyar
Service Price Transparency
Workmanship
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Carmen Alicea

July 15, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

The used car I bought has so many problems with it . Shocks, brakes , trans, leaked hose to the coolant . More

by NIKISNOOPYCOOP1
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Jul 15, 2024

Williamson Cadillac responded

We are sorry to hear you have had problems with your vehicle. If they haven't been resolved please contact me directly Yorny Fondura Yornyf@wagmiami.com Used Car Manager

June 15, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Great place to buy and service your car thank you for making it so easy More

by EKOMODO
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Carmen Alicea

Dealership Inventory (252 Vehicles)

new 2025 Cadillac XT5 car, priced at $59,140
2025 Cadillac XT5
new
Crystal White Tricoat exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 GMC Sierra 1500 car, priced at $67,895
2024 GMC Sierra 1500
used
Onyx Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2025 Cadillac LYRIQ car, priced at $73,690
2025 Cadillac LYRIQ
new
Crystal White Tricoat exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2025 Cadillac XT4 car, priced at $42,810
2025 Cadillac XT4
new
Crystal White Tricoat exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2024 Cadillac LYRIQ car, priced at $66,943
2024 Cadillac LYRIQ
new
Opulent Blue Metallic exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2025 Cadillac XT4 car, priced at $46,365
2025 Cadillac XT4
new
Radiant Red Tintcoat exterior
Automatic
Front-wheel Drive