Eric Hernandez
Eric Hernandez at City Limits Nissan
Refer Me

Eric Hernandez

Service Advisor

City Limits Nissan

4914 S I-35 Frontage Rd
Austin, TX 78745

Contact Me
4.6
20 Reviews
4.6

20 Reviews

Write a Review

20 Reviews of Eric Hernandez

March 31, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Customer service is great. Love the communication via email and text and phone!Everyone was great More

by torresm_3
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kendra Downey

Mar 31, 2025

City Limits Nissan responded

We're so happy to hear you had a great visit with our Service team, and appreciate you taking the time out of your day to share with us! If you need anything at all, please contact us at 512-444-1400 and we'd be happy to help! Thank you, Jason Laguna General Manager

March 27, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Eric was very professional and kind. He still took care of me despite his absence on actual day of service. More

by kconn2
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jay Carlos, Kendra Downey

Mar 28, 2025

City Limits Nissan responded

We are so happy to hear the Service team took great care of you and will be sure to pass your comments along! Thank you for taking the time to tell us about your visit, we look forward to the next one! Thank you, Jason Laguna General Manager

March 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Beautiful Staff and Dealership. Will always work their hardest to take care of you and make sure you're good to go More

by SATRICHARDS
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Mar 27, 2025

City Limits Nissan responded

Thank you so much for taking the time out of your day to leave us with your kind review, we appreciate you and look forward to seeing you again soon! Thank you, Jason Laguna General Manager

Mar 28, 2025

City Limits Nissan responded

Hello, we appreciate you taking the time to leave us this feedback. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

March 23, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The service representative was very friendly and he helpful. I would recommend these guys to anyone looking for a service rep. More

by VMAY1228
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Daniel Sanchez

Mar 24, 2025

City Limits Nissan responded

We are thankful that you took the time out of your day to leave us such a kind review, and hope to be able to provide you with many more happy miles! Thank you, Jason Laguna General Manager

March 21, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Service was excellent but wish the car wash had not been discontinued. However, Eric was very informative and showed me exactly what needed to be done. More

by ozhussey
Recommend Dealer
Yes
Mar 22, 2025

City Limits Nissan responded

Thank you for taking the time to leave us your feedback, we appreciate you and hope to provide you with many more happy miles! Thank you, Jason Laguna General Manager

March 04, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Eric was a great service advisor. I hope to have him next time. Very Professional. More

by LINDA.TREVINO
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Mar 04, 2025

City Limits Nissan responded

We are so glad to hear the Service team took good care of you and appreciate that you took the time to tell us about it! If you need anything, please contact us at 512-444-1400 and we'd be happy to help. Here's to many more happy miles! Thank you, Jason Laguna General Manager

March 03, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Seems like this location’s service went down after South Austin Nissan sold the dealership to City Limits Nissan. Service website is not friendly & allow scheduling certain details. On my last visit-I ask More

by DEANNAPERSYN
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Mar 03, 2025

City Limits Nissan responded

We greatly appreciate your feedback and want to thank you for bringing this to our attention. We strive to provide top notch service to every guest, every time and falling short of that is disappointing. We will use your comments to refine our efforts and ensure a better visit going forward. I am unable to find your profile in our system, so if you would please reach out to us at 512-444-1400 at your convenience we'd love to get more information. Thanks again and have a great week! Jason Laguna General Manager

Mar 07, 2025

City Limits Nissan responded

Hi, we regret to hear that your recent experience was anything less than exceptional. We'd like the opportunity to discuss this with you. Please reach out to us at (737) 701-5449 at your earliest convenience to discuss how we can turn your experience into a positive one.

February 28, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Jay and Johnny from Service was awesome. Worked with me on pricing. I'm a satisfied customer for life More

by SATRICHARDS
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Feb 28, 2025

City Limits Nissan responded

We are so glad to hear that the Service team took great care of you, and appreciate that you took the time out of your day to tell us about it! If you need anything at all, please don't hesitate to contact us. Thanks again and have a great weekend! Jason Laguna General Manager

February 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I was updated in a timely manner. If I had questions later on, they thoroughly explained and addressed my concerns. More

by JASMINEDELEON0723
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Feb 27, 2025

City Limits Nissan responded

I am glad to hear that you had a good visit with us, we appreciate your feedback and look forward to providing you with many more happy miles! Thank you, Jason Laguna General Manager

February 03, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Not 5 stars because they did not tell me my battery was old and should be replaced. I found that out a week later when my car had to be jumped. That’s a miss. It should have been checked during the rout More

by Annesch57
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Feb 03, 2025

City Limits Nissan responded

I am so sorry to hear that we did not make you aware of your battery issues and will be sure to bring this information to the team so that we can refine our efforts going forward. Thank you so much for your invaluable feedback, we appreciate it and hope you have a fantastic week! Thank you, Jason Laguna General Manager

1

Dealership Inventory (337 Vehicles)

used 2023 Toyota Tundra car, priced at $42,999
2023 Toyota Tundra
used
Midnight Black Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2024 Nissan Sentra car, priced at $26,634
2024 Nissan Sentra
new
Aspen White exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2025 Nissan Pathfinder car, priced at $46,650
2025 Nissan Pathfinder
new
Glacier White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2024 Nissan Sentra car, priced at $24,886
2024 Nissan Sentra
new
Black exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2024 Nissan Frontier car, priced at $42,427
2024 Nissan Frontier
new
Cardinal Red Metallic exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2023 Nissan Rogue car, priced at $22,977
2023 Nissan Rogue
used
Black exterior
CVT
Front-wheel Drive