Phillip King
Phillip King at Gregory Hyundai

Phillip King

Service Manager

Gregory Hyundai

490 Skokie Valley Road
Highland Park, IL 60035

Contact Me
4.0
24 Reviews

Industry Experience

27 yrs, 10 mos

Languages Spoken

English English

4.0

24 Reviews

Write a Review

24 Reviews of Phillip King

May 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Horrible experience, no one knows what’s going on. No one communicates to each other. I spoke to the service manager, he says he’ll call you back and never calls back. Horrible customer service. T More

by jaredbburns
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

May 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Kandice was great to work with. She kept me in the loop thought out the repair. Took a few phone calls to to service manager and Hyundai USA to get a loaner but it worked out More

by shelbyd007
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kandice

May 09, 2026

Gregory Hyundai responded

It’s wonderful to hear our team kept you informed during your Hyundai repair. We’re pleased the loaner process went smoothly. Thank you for the five-star rating and we hope to assist you again soon.

May 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very poor service. Treated my wife rudely. Incredibly condescending. Once complementary Oil Changes are complete will not be returning. More

by sara_lanham
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Kandice Phillips

May 07, 2026

Gregory Hyundai responded

We're sorry to hear that your visit didn't meet the high standards that guests have come to expect from our dealership. If there's anything we can do to resolve the issue or if it's possible to discuss your visit in more detail, please feel free to contact us directly. We'd love to get to the bottom of this and turn things around for you.

April 13, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I feel can trust them. Bought car at Gregory Hyundai and have serviced it there since More

by rlrw8g
Service Price Transparency
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 13, 2026

Gregory Hyundai responded

Thank you for trusting our team with your Hyundai purchase and service needs. We’re grateful for your continued visits and look forward to serving you again.

April 13, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Always a great experience. Great customer service and I feel confident with the way they take care of my car. More

by becnels59
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 13, 2026

Gregory Hyundai responded

Thank you for trusting us with your Hyundai. Phillip and our team are glad to know you always have a great experience and confidence in our service. We look forward to caring for your vehicle again.

April 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service, they really care about the customer. would highly recommend. A service team you can trust. More

by IKYLEMARTIN
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joseph Gesualdo, Kathy Critzer

Apr 10, 2026

Gregory Hyundai responded

Thank you for letting us service your Hyundai Veloster. We’re glad our team showed the care and reliability you deserve. We’ll pass your recommendation along to Joseph and the rest of the service crew.

April 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service all around. Quality work. Matt and the whole team at service are outstanding! Topnotch to say the least!]! You have earned my business for sure! Thank you More

by Oskar01133
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Matt!

Apr 07, 2026

Gregory Hyundai responded

It’s wonderful to hear that Phillip and our service team provided outstanding work on your Hyundai Tucson. We appreciate the trust you’ve placed in us and are glad to have earned your business. We look forward to assisting you again.

April 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Two hours for an oil change, with an appointment. They were very busy. What are appointments for?? Annoying music through the crappy dealer sound system. Confusion on their part as to whether I shoul More

by johnwellshardy
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Apr 08, 2026

Gregory Hyundai responded

John, we're sorry to hear that your visit didn't meet the high standards that guests have come to expect from our dealership. If there's anything we can do to resolve the issue or if it's possible to discuss your visit in more detail, please feel free to contact us directly or let us know the best way to contact you, and we will reach out. We'd love to get to the bottom of this and turn things around for you.

March 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The staff was very courteous and kept me informed. The service was prompt and very efficient. More

by mjkatz.ted
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Mar 30, 2026

Gregory Hyundai responded

Thank you for your perfect rating. Phillip and our team were pleased to keep you informed and complete your Tucson Hybrid service efficiently. We appreciate the chance to maintain your Hyundai.

March 13, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Worst service! If I could give zero stars I would. Brought my car in, was completely ignored. Finally checked in with someone and was told my car would be ready in More

by Lisa
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Mar 20, 2026

Gregory Hyundai responded

Thank you for bringing this to our attention, Lisa, and we'd like to learn more about your experience. If you'd be willing to provide some more information, please send us a message with your contact information so that we can reach out. Our goal is to make sure everyone who visits the dealership has a top-notch experience. We're sorry that we didn't meet that goal in this case and we'd love the opportunity to get more details to see if we can turn this situation around for you.

1

Dealership Inventory (294 Vehicles)

used 2025 Hyundai Palisade car, priced at $46,644
2025 Hyundai Palisade
used
Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Palisade Hybrid car, priced at $51,799
2026 Hyundai Palisade Hybrid
new
White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2007 Hyundai Azera car, priced at $6,996
2007 Hyundai Azera
used
Silver Frost exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Hyundai Kona car, priced at $34,791
2026 Hyundai Kona
new
Blue exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Santa Fe car, priced at $50,960
2026 Hyundai Santa Fe
new
Black exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Tucson car, priced at $27,094
2026 Hyundai Tucson
new
Gray exterior
Automatic
Front-wheel Drive