Modesto Fernandez
Modesto Fernandez at Potamkin Hyundai

Modesto Fernandez | Page 4

Sales and Leasing Consultant

Potamkin Hyundai

6200 NW 167th St
Miami, FL 33014

Contact Me
5.0
55 Reviews

Languages Spoken

Spanish Spanish

5.0

55 Reviews

Write a Review

55 Reviews of Modesto Fernandez

April 06, 2017

Dealership Rating

Shirley Branford Nothing but excellent salesman, great to work with. The customer service was excellent and the finance girl on my deal was super nice and quick. Great More

by sasdreams
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: N/A

Apr 10, 2017

Potamkin Hyundai responded

Thanks for the great feedback. We are so glad that you enjoyed the service you received from our dealership. Please let us know if any other automotive needs arise in the future. We are always happy to help!

April 05, 2017

Dealership Rating

Excellent Definitive I will go back to that dealer, very helpful and friendly, he show me all cars that I was looking for including all features and new technol More

by mi11castro24
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: the guy from accounting I forgot his name.

Apr 06, 2017

Potamkin Hyundai responded

We appreciate the five stars, Miguel! We look forward to helping you again in the future.

March 23, 2017

Dealership Rating

Modesto review Hyundai was great. Modesto was even better! He met every need and really made my family a priority. Thank you modesto for really caring about my fami More

by angierodriguez428
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Mar 24, 2017

Potamkin Hyundai responded

Thanks so much for the review! I am happy to hear that Modesto was so helpful. Thanks again for your business, and we hope to see you again soon!

March 04, 2017

Dealership Rating

Great! They help you out to reach a price that everyone come to be comfortable with. Do no settle if you are not happy about price offer. More

by mperez_usa
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Mar 06, 2017

Potamkin Hyundai responded

Thank you for the five stars!

January 26, 2017

Dealership Rating

excellent very professional and excellent service. Modesto Fernandez was very helpful and very professional he helped me by meeting all my needs and expectation More

by kvnsierra
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

November 24, 2016

Dealership Rating

Perfect experience Everything was great, great experice, I will defenitley go back for all my maintance work and buy different cars. Everything overall was great and win More

by errodriguez1092
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Nov 28, 2016

Potamkin Hyundai responded

Thank you for the feedback, and we can't wait to see you again.

November 18, 2016

Dealership Rating

Awesome Experience Modesto was very helpful and has taken care of my family and I for years. I will always go back to him when I need help. More

by leonjennifer13
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Nov 22, 2016

Potamkin Hyundai responded

Thank you for the five stars!

September 30, 2016

Dealership Rating

Don't know Excellent , I had very good experience buying a car their and would buy one from them again! It was very easy and a very pleasant experience for me be More

by brattymep1
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: None

September 09, 2016

Dealership Rating

Treatment was incredible The way the staff at the dealership offered to help was just amazing, salesman listened to my needs and got me a price that was perfect. My rating wou More

by lidisjiro5
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: yahindy

September 07, 2016

Dealership Rating

Ok experience. Giving it straight is what I prefer. Thanks for not trying to force things that I did not want. Next time, please speed things a little faster and I w More

by mperez_usa
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Sep 08, 2016

Potamkin Hyundai responded

Thank you for taking the time to post a review! We are glad you felt we provided transparent communication. We understand visits to car dealerships can seem like a chore and we try to keep it as efficient as possible. Feel free to contact us if you have any further questions or concerns. Have a great day and we hope to see you back!

...
4

Dealership Inventory (1725 Vehicles)

new 2026 Hyundai Santa Fe car, priced at $36,215
2026 Hyundai Santa Fe
new
Gray exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Hyundai SANTA FE HEV car, priced at $36,932
2026 Hyundai SANTA FE HEV
new
Phantom Black exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Hyundai Palisade Hybrid car, priced at $48,376
2026 Hyundai Palisade Hybrid
new
Abyss Black Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Hyundai SANTA CRUZ car, priced at $35,341
2026 Hyundai SANTA CRUZ
new
Phantom Black exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Hyundai Tucson car, priced at $29,991
2026 Hyundai Tucson
new
Phantom Black exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2027 Hyundai Santa Fe car, priced at $38,961
2027 Hyundai Santa Fe
new
White exterior
Unknown
Front-wheel Drive