Lundin Johnson
Lundin Johnson at Walt Massey Chrysler Dodge Jeep RAM Columbia

Lundin Johnson

Sales Consultant

Walt Massey Chrysler Dodge Jeep RAM Columbia

1470 Hwy 98 E
Columbia, MS 39429

Contact Me
5.0
6 Reviews
5.0

6 Reviews

Write a Review

6 Reviews of Lundin Johnson

September 25, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Vehicle price was vary competitive to other dealers nationwide. Tim and Lundin were incredibly helpful. Both of these sales reps were informative and created an enjoyable atmosphere. Lundin made the pa More

by rmc4967123
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 28, 2026

Walt Massey Chrysler Dodge Jeep RAM Columbia responded

Hi, we’re really glad Tim, Lundin, and Jordan made your experience at Walt Massey CDJR Columbia such a positive one. We’re grateful you chose us and look forward to helping you again down the road.

September 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Lundin and the team at Walt Massey CDJR were helpful and it felt like they wanted the best for me and helped me get where and what I wanted. More

by JACKSON.CARNEY35
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mike Elliot

Sep 11, 2026

Walt Massey Chrysler Dodge Jeep RAM Columbia responded

Hi Jackson, it’s good to hear Lundin and the team at Walt Massey CDJR Columbia took the time to understand what you were looking for. We’re glad you felt like they were genuinely looking out for you rather than just trying to make a sale. Thanks for giving us the chance to be part of getting you into the right vehicle.

September 09, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

It started off a little rough due to the fact that the truck they said was available was not there when I arrived at the dealership. Ended up getting a good deal on another vehicle, so they made up for th More

by Leviledlow
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jordan Smith

Sep 10, 2026

Walt Massey Chrysler Dodge Jeep RAM Columbia responded

Hi, we’re glad we were able to turn your visit around after the truck you came in for wasn’t available. I know that wasn’t the start you were expecting, but I’m happy we found another vehicle that worked for you and were able to put together a deal you felt good about. Thank you for giving us the opportunity to make your experience a positive one at Walt Massey CDJR Columbia.

September 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Friendly knowledgeable good sales people good service clean building no pressure no snappyways offered more than one test drives More

by rickydowell62
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jordan Smith

Sep 02, 2026

Walt Massey Chrysler Dodge Jeep RAM Columbia responded

Hi Ricky, thank you for sharing your experience at Walt Massey CDJR Columbia. I’m glad you had the chance to work with a friendly, knowledgeable sales team without feeling pressured. I hope you are enjoying your new vehicle.

August 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Sales guy was good. Finance guy was pushy. Pushed some products and was goi g to replace broken turn signal. His attitude was xxxx poor. More

by leondsmith83
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jordan Smith

Aug 31, 2026

Walt Massey Chrysler Dodge Jeep RAM Columbia responded

Thank you for reaching out to us regarding your recent visit. Your concerns are of utmost importance to us. We apologize for any inconvenience your visit may have caused you and want you to know we have forwarded your review to the appropriate party to handle your concerns. You can expect to hear a response from our team shortly. In the meantime, we thank you for your patience and look forward to speaking to you soon.

August 21, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

When I needed questions answered about financing…Ghosted…no call back, no email returned. This is fundamental when dealing with customers who you want to have return business More

by ERIC.ELMORE9903
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jordan Smith

Aug 25, 2026

Walt Massey Chrysler Dodge Jeep RAM Columbia responded

Thank you for reaching out to us regarding your recent visit. Your concerns are of utmost importance to us. We apologize for any inconvenience your visit may have caused you and want you to know we have forwarded your review to the appropriate party to handle your concerns. You can expect to hear a response from our team shortly. In the meantime, we thank you for your patience and look forward to speaking to you soon.

Dealership Inventory (80 Vehicles)

used 2025 Cadillac XT4 car, priced at $31,131
2025 Cadillac XT4
used
Silver Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2027 Jeep Grand Cherokee car, priced at $50,625
2027 Jeep Grand Cherokee
new
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2008 Ford F-250 car
2008 Ford F-250
used
Black Clearcoat exterior
RWD
used 2024 Chevrolet Equinox car, priced at $19,875
2024 Chevrolet Equinox
used
Sterling Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Jeep Grand Cherokee L car, priced at $38,794
2026 Jeep Grand Cherokee L
new
Silver Zynith exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2027 Jeep Wrangler car, priced at $57,510
2027 Jeep Wrangler
new
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive