Joseph Garcia
Joseph Garcia at Corwin Toyota Boulder

Joseph Garcia

Finance Manager

Corwin Toyota Boulder

2465 48th Ct
Boulder, CO 80301

Contact Me
4.3
56 Reviews

I moved here from Kansas in 2023 for better opportunity which has led me to car sales because I understand that buying a car can be a daunting process. That's why I take the time to listen to my customers' needs and find the perfect car for them.

Dealership Experience

3 yrs, 9 mos

Industry Experience

4 yrs, 1 mo

4.3

56 Reviews

Write a Review

56 Reviews of Joseph Garcia

October 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They were Patient and made sure we got so the answers to our questions Highly recommend both Shelby and Joseph Garcia More

by EDINAVIENS
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joseph Garcia

Oct 04, 2026

Corwin Toyota Boulder responded

Our team enjoyed guiding you through the purchase of your new Toyota Corolla Cross. Hearing that we took the time to answer all your questions means a lot to us. Joseph appreciates your recommendation. Greg Heinz, General Manager

October 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Kept being pushed to get extras I clearly didn't want, finance guy offered a very expensive credit and after asking him to search other options was able to reduce the rate significantly.. he got mad becau More

by Jogepa96
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Joseph Garcia

Oct 06, 2026

Corwin Toyota Boulder responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story. Greg Heinz, General Manager

July 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very welcoming. Treated me right was able to negotiate a great deal with ease Streamlined communication and excellent customer service More

by JAMESCRAIN92
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joseph Garcia

Jul 28, 2026

Corwin Toyota Boulder responded

Thank you for sharing your experience with the purchase of your used Toyota GR86. We’re pleased the team made you feel welcome and kept communication clear throughout the negotiation. We look forward to helping you again. Greg Heinz, General Manager

July 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The buying process was OK, but we have not heard from The agent since we purchased. We have seller concessions that we need to get figured out and no matter who we call. We have not got a response. More

by ROGGECHASTEN
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ed Trejo , Zachary Chambers

Jul 20, 2026

Corwin Toyota Boulder responded

Thank you for this rating and feedback. We apologize for the lack of communication. Please contact me directly. Greg Heinz, General Manager

July 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone was very kind and patient. Willing to help and answer all our questions and concerns. More

by TANIA.SALVADOR.0306
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Michael DeTraglia

Jul 15, 2026

Corwin Toyota Boulder responded

It’s great to know our team was patient and helpful throughout your service visit. Joseph and Michael will be thrilled to hear you felt comfortable asking questions. Thanks for trusting us with your Grand Highlander. Greg Heinz, General Manager

July 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The team at Corwin Toyota Boulder is awesome! Everyone is friendly! The facility is clean! I will recommended to all of my family and friends! More

by RealG
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 11, 2026

Corwin Toyota Boulder responded

It’s wonderful to hear our team made you feel welcomed and comfortable during your service visit. Thank you for highlighting the clean facility and friendly atmosphere. We appreciate your recommendation and look forward to helping with your Toyota again. Greg Heinz, General Manager

June 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Trudy Ames is the best sales person I’ve dealt with and that’s saying something I’ve had countless encounters with sales people from ny to Colorado and she is by far the best she stood way after the dealer More

by ERICASPEN997
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Trudy Ames

Jun 29, 2026

Corwin Toyota Boulder responded

It’s wonderful to hear that Trudy went above and beyond and that Joseph made financing your Ford so seamless. Your comments about their dedication mean a great deal to our team. Thank you for sharing your experience and for choosing us. Greg Heinz, General Manager

June 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very responsive, got it right in upon the car arriving and called me to ensure I was able to get it scheduled More

by LEE023910
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ravi Rothenberg

Jun 19, 2026

Corwin Toyota Boulder responded

Thank you for sharing your feedback about your Toyota RAV4 Hybrid service. We’re glad our team was quick to schedule your appointment and made getting you in simple. Please let us know if there’s anything else we can assist with. Greg Heinz, General Manager

June 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Patient and very accommodating to my needs. Clayton Gilder was excellent and very helpful to me. More

by YANKZFAN
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joseph Garcia

Jun 11, 2026

Corwin Toyota Boulder responded

Thank you for highlighting the patience and support you experienced during your visit. We will share your praise with Joseph and our team. Enjoy your Toyota. Greg Heinz, General Manager

June 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I was overcharged about $1000 for a Data Dots item. I did not see the itemized invoice for the car before I wrote the check. I emailed the sales person, and he notified Joseph, but it took several emai More

by BAUERBT
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Joseph Garcia

Jun 11, 2026

Corwin Toyota Boulder responded

Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the billing error and the delay in resolving the issue. We understand your frustration and appreciate your patience while we worked to correct it. Please contact us directly if you have not received an update. Greg Heinz, General Manager

1
...

Dealership Inventory (318 Vehicles)

used 2023 Toyota Highlander Hybrid car, priced at $47,699
2023 Toyota Highlander Hybrid
used
Magnetic Gray Metallic exterior
CVT
All-wheel Drive
used 2025 Toyota Camry car, priced at $24,949
2025 Toyota Camry
used
Reservoir Blue exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2023 Lexus RX 500h car, priced at $53,599
2023 Lexus RX 500h
used
Copper Crest exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2015 Subaru XV Crosstrek car, priced at $10,699
2015 Subaru XV Crosstrek
used
Dark Gray Metallic exterior
CVT
All-wheel Drive
new 2026 Toyota Tundra Hybrid car, priced at $73,547
2026 Toyota Tundra Hybrid
new
Celestial Silver Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2019 Toyota Tacoma car, priced at $30,699
2019 Toyota Tacoma
used
Midnight Black Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive