Great facility and people in all areas we dealt with.
Sales, finance & Service. Tgey made sure everything was done to our satisfaction.
Sales, finance & Service. Tgey made sure everything was done to our satisfaction.
More
by morganhill
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Jun 28, 2026 -
Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock responded
Thank you for sharing your experience with our team at Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock. We appreciate your feedback and are glad to hear you were satisfied with our sales, finance, and service departments.
top notch all the way - great service team and always
takes great care of me and my vehicles - completely satisfied
takes great care of me and my vehicles - completely satisfied
More
by mc
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Jun 22, 2026 -
Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock responded
We appreciate your continued trust in Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock. Thank you for recognizing our service team. Your satisfaction is important to us.
Everything went well did take 1.
5 hrs for oil change but overall went OK
5 hrs for oil change but overall went OK
More
by jmorici13
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Jun 22, 2026 -
Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock responded
Thank you for your feedback. We understand the wait time was longer than expected. Please contact us if you'd like to discuss your experience further at Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock.
Didn't adjust air pressures after rotation.
Low antifreeze light comes on 1 week after service
Low antifreeze light comes on 1 week after service
More
by jim_fllr
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Jun 19, 2026 -
Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock responded
Hello,
Please know your feedback is very important to us. I would appreciate the opportunity to speak with you in greater detail about your recent experience with our Service Team. Whenever you can, would you send me an email with your preferred method of contact?
I look forward to hearing from you.
Gino Mangicavallo
General Manager
Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock
gino.mangicavallo@kunes.com
Very focused on the customer not focused on unnecessary
repairs. Danielle is awesome! Can’t say enough good things.
repairs. Danielle is awesome! Can’t say enough good things.
More
by ncapitano50
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Jun 15, 2026 -
Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock responded
We appreciate your kind words about our customer focus and service. Thank you for choosing Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock.
great service friendly staff clean dealership easy to get
in for repairs .vehicle was cleaned when returned .
in for repairs .vehicle was cleaned when returned .
More
by s10k5
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Jun 12, 2026 -
Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock responded
Thank you for recognizing our friendly staff and clean dealership. We appreciate your feedback on the service and vehicle care. Your comments mean a lot to Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock.
I’m grateful for my new car but the customer service here
in general I didn’t experience anything great to talk about; original salesman was so rude about my employer then the next salesman took me for a tes
in general I didn’t experience anything great to talk about; original salesman was so rude about my employer then the next salesman took me for a test drive we ran out of gas they promised to fill if I bought but didn’t then asked me to come back for basic service they didn’t do before selling said they would fill up with gas and didn’t but got a call days later wanting to talk about the service it needs 😳
More
by renae_thornton
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Jun 10, 2026 -
Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock responded
Hello Renae,
Your feedback is important to us here. I would appreciate the opportunity to speak with you to address your feedback about your car-buying experience with our Sales Team regarding the customer care you received. Please email me with your preferred contact information.
Thank you,
Gino Mangicavallo
General Manager
Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock
gino.mangicavallo@kunes.com
Eva and Dannielle were amazing.
on fixing my weather stripping i had. 5 stars all the way. Very pleased.
on fixing my weather stripping i had. 5 stars all the way. Very pleased.
More
by kevster24
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Jun 09, 2026 -
Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock responded
We appreciate your feedback and are glad our team could assist with your weather stripping. Thank you for choosing Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock.
Danielle and the service department are always dependable
and ready to help with all my needs.
and ready to help with all my needs.
More
by tom3dwards
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Jun 09, 2026 -
Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock responded
Thank you for recognizing our team's dependability at Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock. We appreciate your feedback and encourage you to reach out if you have any concerns to discuss.
This was the worst experience I have ever had buying a
car. Every time I thought we had a workable price I would find that there were extras added into the contract. Extra cost for paint protection, extra
car. Every time I thought we had a workable price I would find that there were extras added into the contract. Extra cost for paint protection, extra cost for tire insurance, extra cost for theft protection. I had them taken out only to find them put back into the selling price. Even after I thought that we had everything settled I found out that the $126 charge for something was back into the final price. I objected, called Ryan into the Finance office to confirm that we had negotiated that charge out of the price. Andres agreed to send me a check for the difference. At no time did anyone discuss the finance arrangements. Only the monthly price.
After we had the car for a couple of days I returned to talk with Ryan. There was a paint blemish on the car, I showed it to him and he just said it wasn't a big thing and let it go at that. I drove over to the service department, showed it to Danielle Wanker and she immediately said "that needs to be buffed out". So we made an appointment to get that fixed.
Sales department unfortunately lives up the worst stereotype of high pressure sales.
More
by j.a.mitchell
Verified Customer
Verified Customer
Jun 06, 2026 -
Kunes Chrysler Dodge Jeep Ram of Woodstock responded
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you left feeling this way.
We do want to clarify a few things. During the purchase process, we reviewed multiple purchase options with you, including both financing and cash scenarios, and worked through several different structures to find the one that best fit your needs. The figures, products, and terms were discussed throughout the process, and when the $126 discrepancy was brought to our attention, we immediately agreed to refund it and sent reimbursement.
Regarding the paint blemish, once it was brought to our attention, our service department inspected it and scheduled an appointment to have it corrected.
We understand buying a vehicle can be stressful, especially when comparing different options and payment structures. While we respect your opinion, we feel this review does not fully reflect the efforts made to address your concerns both during and after the sale. Every issue brought to our attention was acknowledged and resolved.
We appreciate your business and are glad we had the opportunity to earn it. We wish you the best with your new vehicle.
— Kunes CDJR of Woodstock Management