Back

Gene Messer Hyundai

Lubbock, TX

4.4
584 Reviews

4025 West Loop 289

Lubbock, TX

79407

Directions

By Type

Showing 584 reviews

August 02, 2025

Worked with G. Gutiérrez. He was helpful and easy to work with. I would recommend other to him without hesitation. Also, no pressure to purchase extended warranty, More

by GHARRIS
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
G Gutierrez
Aug 04, 2025 -

Gene Messer Hyundai responded

Hi Gharris, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to Gutiérrez here at Gene Messer Hyundai! Thank you again, and have a fantastic day!

August 02, 2025

I was quoted a price for an oil change when I dropped off my car. When I came back to get it, it was $18 more than the quote. Service department charged me shop fees along with the oil change. More

by vega98h
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
General Manager
Aug 05, 2025 -

Gene Messer Hyundai responded

Hello Henry! I sincerely apologize for the miscommunication regarding the full synthetic oil change price versus the non-synthetic price you were expecting. When you and I spoke in person about the price discrepancy I did offer to discount the service to what was originally quoted and you refused to let us make the adjustment. I am not sure this review accurately represents the service you received, and I would like to discuss further how we can remedy the situation. Please call me at 806-403-0956 or email me directly at swalters@group1auto.com. I look forward to hearing from you, thank you!

July 31, 2025

When I went to Gene Messer Hyundai to get an oil change and check out a few things they are very quick to set it up accurate and what they wrote down and I was able to pick up my car and everything was fin More

by blainejaybushman
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ariana Gibbons
Aug 01, 2025 -

Gene Messer Hyundai responded

Hi, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we can do for you.

July 29, 2025

I would recommend our salesman to anyone. He was great when we bought the car, and is really the reason we bought from your dealership. He even came to say hello to us, as we waited for wha More

by gbh
Service Price Transparency
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Alyssa
Jul 30, 2025 -

Gene Messer Hyundai responded

Hello! I am so sorry to hear that our service fell short of your expectations! At this time, I am unable to research the service visit with the information provided in the review. If you can call me at 806-403-0956 or email me at swalters@group1auto.com, I would love to look into it further and see what we can do to make it right. Thank you!   Thanks   Stephanie Walters  Service Director

July 28, 2025

Such a stress free and easy process. Our Sales representative and the finance team where so helpful and kind. More

by amandamarlar32
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Nathaniel
Jul 29, 2025 -

Gene Messer Hyundai responded

Hi, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Gene Messer Hyundai! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

July 28, 2025

I have dealt with many dealerships and was very impressed with Gene Messer Hyundai! Needless to say, I’m very picky and was totally impressed with dealing with Mike A and everyone I had contact with through More

by realtorflores
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mike A-sales, Juana-finance, Daniel-service, John C-sales mgr
Jul 28, 2025 -

realtorflores responded

Thanks to all the Gene Messer Hyundai staff that helped me with my vehicle purchase....it was the very one that I had my sights set on! Yah!!! Mike A was sooo patient with me and I know that wasn't easy! I couldn't be happier! Just doing a happy dance!

July 28, 2025

Very good I had to be patient but they ended up giving me the best deal possible. More

by Stace.sayyy
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
N/a
Jul 30, 2025 -

Gene Messer Hyundai responded

Hello, we appreciate you taking the time to leave us this feedback. Feel free to reach out to us if you need anything. Have a wonderful day.

July 26, 2025

I met with a very professional salesman named Ivan Munoz. He helped me zero in on the vehicle I finally purchased. The whole closing procedure was by far the easiest and quickest I have ever had at a car dea More

by txiggymimi
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ivan Munoz
Jul 28, 2025 -

Gene Messer Hyundai responded

Hi, we're glad to hear we delivered such a great experience. If there's anything further we can do for you, we are happy to help!

July 25, 2025

My first time at GMH, I was treated very good. I got my car serviced. More

by geozamudio
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Daniel Enriquez
Jul 26, 2025 -

Gene Messer Hyundai responded

Hello, thank you for sharing your positive experience! Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we can do for you.

July 25, 2025

Mike was very accommodating and really helped us solidify which car we wanted to add to our family More

by DanielK
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mike
Jul 27, 2025 -

Gene Messer Hyundai responded

Hi, thanks for your praise and kind comments about Mike. Feel free to reach out to us if you need anything. Have a wonderful day.

...
14
...