KELVIN LARSON
KELVIN LARSON at Tenvoorde Ford
Refer Me

KELVIN LARSON

SALES ASSOCIATE

Tenvoorde Ford

185 Roosevelt Rd.
St. Cloud, MN 56301

Contact Me
3.6
13 Reviews
3.6

13 Reviews

Write a Review

13 Reviews of KELVIN LARSON

April 03, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Very professional and I was in and out. I’ve told several friends and when they are in the market they’ll be stopping by to see the current inventory. More

by ds_janke
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chad Williams, Mike Warren, Taylor Wobschall , Sam is very helpful

March 01, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

It has been almost two months and they were supposed to install a camera, fud flaps and there is no tray in the center counsel. I am still waiting. The communication has been xxxx. They are completely w More

by jjwillner
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Kris Culhane, Taylor Wobschall

Mar 03, 2025

Tenvoorde Ford responded

Thank you for reaching out to us regarding your recent visit. Your concerns are of utmost importance to us. We apologize for any inconvenience your visit may have caused you and want you to know we have forwarded your review to the appropriate party to handle your concerns. You can expect to hear a response from our team shortly. In the meantime, we thank you for your patience and look forward to speaking to you soon.

January 31, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Fantastic service from the entire staff they took the time to make sure my new truck was perfectly what I needed. More

by Kevin@midstatepaintingllc.com
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kris Culhane

Feb 04, 2025

Tenvoorde Ford responded

Thank you, Kevin! We're thrilled to hear that our team took the time to ensure your new truck was exactly what you needed. We truly appreciate your feedback and are glad to have been able to assist you. Enjoy your new ride, and we look forward to serving you again in the future!

December 24, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Very happy with the excellent customer service provided to me from start to finish!! Kelvin was amazing!! More

by joleen_03
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Angie Johnson, Kris Culhane

Dec 24, 2024

Tenvoorde Ford responded

Thank you, Joleen, for your wonderful feedback! We're so glad to hear that Kelvin provided you with excellent customer service from start to finish. We truly appreciate your kind words and look forward to assisting you again at Tenvoorde Ford!

December 20, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Sales department does not stand behind their word. ? When I bought my lariat 2018 took it for test ride told the salesman. There’s a problem with the front end we need to have it fixed. They did work More

by mnentl
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Kris Culhane, Maddi Johnson

Jan 31, 2025

Tenvoorde Ford responded

Mark, we are sorry for your experience and that we could not resolve the driveline concerns. We realize the situation was not ideal but we are glad we were able to come to a resolution. If you would like to discuss the situation further you can contact Kris Culhane at kculhane@tenvoordeford.com

November 11, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Very professional! Answered all our questions and is still answering all our questions even after purchase. It needed servicing due to alignment pull to the right and t More

by Pat Golberg/Mark Thomton
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chad Williams, Mike Asperheim

Nov 11, 2024

Tenvoorde Ford responded

Thank you, Pat and Mark, for your kind words! We’re glad to hear that your experience with us was positive and that we were able to assist with your vehicle's needs. It’s great that you enjoyed the loaner vehicle, and we appreciate your trust in Tenvoorde Ford!

October 24, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Worst place ever they wouldn’t get back to me on some repairs they did More

by ejloock
Sales Price Transparency
Purchase Time
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Chad Williams, George Hartley

Oct 25, 2024

Tenvoorde Ford responded

Ethan, we are sorry to hear you feel this way. We do not see any documented notes about wanting service records so we would like to learn more about your original request for that information and help assist how we can. Our general sales manager, Kris Culhane, has tried calling and texting you about this. Please connect with him so we can assist. You can also reach Kris by calling 320-251-0540 or email kculhane@tenvoordeford.com

June 16, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Willing to listen and work well with a customer Offering extended help after purchase was made More

by A.B.GUST7298
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Angie Johnson, Kris Culhane , Dan Lochner, Miles Poehler

Jun 16, 2024

Tenvoorde Ford responded

Hi, Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our team at Tenvoorde Ford willing to listen and supportive even after your purchase. If you have any more comments or if there's anything else we can assist you with, please feel free to reach out.

May 25, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Service department needs to get back to the customer when there vehicle is done. I seen my vehicle was done and waited 30 minutes and nobody informed me on it and had to go back to service and ask. More

by d_vogel
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jun 01, 2024

Tenvoorde Ford responded

Hi, We apologize for the inconvenience you experienced with our service department. Your feedback is valuable, and we will address this issue to ensure better communication in the future. We appreciate your understanding and hope to serve you better next time.

May 20, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Awesome people! But can never get a hold of them and no responses back ever! Tried to call and leave messaged 3 times now More

by sherydan luttmann
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Kris Culhane

Jul 09, 2024

Tenvoorde Ford responded

Hi Sherydan, We're glad you found our team awesome, and we apologize for the difficulty in reaching us. We appreciate your patience and would like to resolve any concerns you have promptly. Please reach out to us again at your earliest convenience, and we'll ensure you receive a response. Thank you for your feedback and understanding.

1

Dealership Inventory (298 Vehicles)

new 2025 Ford F-150 car, priced at $139,645
2025 Ford F-150
new
Oxford White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2023 Ford F-150 car, priced at $43,999
2023 Ford F-150
used
Silver Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2024 Ford Edge car, priced at $29,999
2024 Ford Edge
used
Black Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2025 Ford F-150 car, priced at $60,651
2025 Ford F-150
new
Rapid Red Metallic Tinted Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2025 Ford F-350 car, priced at $67,708
2025 Ford F-350
new
Antimatter Blue Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2025 Ford F-350 car, priced at $86,108
2025 Ford F-350
new
Star White exterior
Automatic
Four-wheel Drive