Jasmine Davis
Jasmine Davis at Greenway Kia at the Avenues
Refer Me

Jasmine Davis

Assistant to manager

Greenway Kia at the Avenues

10564 Phillips Hwy
Jacksonville, FL 32256

Contact Me
4.5
118 Reviews
4.5

118 Reviews

Write a Review

118 Reviews of Jasmine Davis

April 02, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Very comfortable, check in was quick and easy lobby was clean and comfortable. Staff was friendly and professional. More

by JLHOLDMAN1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 02, 2025

Greenway Kia at the Avenues responded

Thank you for the great feedback! We're happy to hear that your experience at Greenway KIA at the Avenues was both comfortable and efficient. See you next time!

March 31, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The entire experience was pleasant. everyone was fantastic to be around! Friendly advisors and timely service. Thank you! More

by Malikc0849
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 31, 2025

Greenway Kia at the Avenues responded

We're delighted to hear that your experience at Greenway KIA at the Avenues was pleasant and our team made a positive impression. Thank you for sharing this feedback, and we look forward to serving you again!

March 31, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Jamichael made my car buying experience one of a kind! He was informative, attentive and took care of me! Ask for him when you stop in! More

by Lauralambert0412
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Michael Monteiro, Charlie Gilchrist, Joanne Yunck , Jamichael Mcgahee

Apr 01, 2025

Greenway Kia at the Avenues responded

Laura, we're delighted to hear that Jamichael provided such a standout experience at Greenway KIA at the Avenues! Thanks for recommending him and sharing your positive feedback. Enjoy your new car!

March 31, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

We had an excellent experience with Yuri at Greenway Kia at the Avenues. Highly recommend! More

by vguruv
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 01, 2025

Greenway Kia at the Avenues responded

Thank you for sharing this praise for Yuri and for recommending Greenway KIA at the Avenues!

March 27, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Sells guy fantastic. Detail guys not so good. Everything else good would buy again great More

by None
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

March 25, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Everything was done professionally. The salesman was very knowledgeable and helpful. The only negative thing was the car was advertised as new with 15 miles. But it had 656 miles. I dro More

by Goingyard10
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

March 23, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Very fast and easy process great communication and great customer service from the service department More

by cillachavez
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Mar 24, 2025

Greenway Kia at the Avenues responded

Cilla, we're delighted to hear that our service department at Greenway KIA at the Avenues provided you with a fast and easy experience. Thank you for highlighting their great communication and customer service!

March 22, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

They’re rude and unreasonable. How is my stuff gonna work perfectly fine before and when being dropped off but broken when I pick up after a week? Maybe don’t mess with peoples stu More

by hanflingilana
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Mar 22, 2025

Greenway Kia at the Avenues responded

Thank you for telling us about this. We are very sorry to hear that you had a negative experience. Please contact us directly, and we’ll work to resolve the matter together.

March 18, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Friendly, very helpful and made sure all our needs were met. Very happy with the service we received. More

by Gabe
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Mar 18, 2025

Greenway Kia at the Avenues responded

Gabe, we're delighted to hear that our team at Greenway KIA at the Avenues met all your needs and provided great service. Thank you for sharing your experience!

March 15, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The repairs were not completed correctly the first time, causing me to return the vehicle the next day and have to then be late for an out of town meeting I had to already be on the road for. I had to then More

by CODYKIM835
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Mar 15, 2025

Greenway Kia at the Avenues responded

Thank you for telling us about this. We are very sorry to hear that you had a negative experience. Please contact us directly, and we’ll work to resolve the matter together.

1
...

Dealership Inventory (339 Vehicles)

new 2025 Kia Sportage car, priced at $29,687
2025 Kia Sportage
new
Ebony Black exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2025 Kia Telluride car, priced at $41,141
2025 Kia Telluride
new
GMS/GREEN exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2025 Kia Sportage car, priced at $29,583
2025 Kia Sportage
new
EB/BLACK exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2022 Kia Telluride car, priced at $30,998
2022 Kia Telluride
used
Black Copper exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2025 Kia Sorento car, priced at $35,118
2025 Kia Sorento
new
KDG/GRAY exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2025 Kia Sportage car, priced at $34,243
2025 Kia Sportage
new
Dawning Red exterior
Automatic
Front-wheel Drive