Jake Conner
Jake Conner at EchoPark Automotive Centennial
Refer Me

Jake Conner

Experience Guide

EchoPark Automotive Centennial

10401 E Arapahoe Rd
Centennial, CO 80111

Contact Me
4.9
56 Reviews
4.9

56 Reviews

Write a Review

56 Reviews of Jake Conner

March 21, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Jake was absolutely wonderful. He went over everything that my mother and I didn’t fully understand and he answered them in depth. He is very respectful and went above and beyond t More

by haleydiehl
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

March 16, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

100%! !! Seek Jake out for an amazing experience. Not only did he have the right attitude, but his calm demeanor made our Saturday car day! He walked us thr More

by Incredibly happy customer
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 22, 2025

EchoPark Automotive Centennial responded

Thank you for your amazing review! We are so glad you had a great experience with Jake. Our team takes pride in providing exceptional service and it's always a pleasure to hear positive feedback. Enjoy your new car and thank you for choosing our business!

March 16, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Jake was an absolute pleasure to work with from start to finish. He was helpful, knowledgeable, and patient and made this normally daunting task of buying a new car painless, calm, and exciting. More

by Stacy
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 23, 2025

EchoPark Automotive Centennial responded

Thank you for your kind words! We are thrilled to hear that Jake provided exceptional service during your car buying experience. Making the process painless and exciting is what we strive for. We appreciate your business and hope to work with you again in the future. #carbuyingmadeeasy

March 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

We had a great experience buying our car here. Good support from staff, no pressure. We will be back! More

by Christopher
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 13, 2025

EchoPark Automotive Centennial responded

Thank you for your positive review! We are thrilled to hear that you had a great experience purchasing your car with us. Our team strives to provide excellent support without any pressure. We can't wait to see you again in the future!

February 01, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Jake was great, I test drove a LOT of cars and he was totally cool with it. I took up most of his day and was probably exhausting. No pressure, and very easy to work with. First car I bought from Echo Pa More

by skip.spear
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 06, 2025

EchoPark Automotive Centennial responded

Thank you for your wonderful review, we're thrilled to hear about your positive experience at Echo Park! We aim to provide a stress-free and pressure-free car buying experience for our customers. We appreciate your business and can't wait to work with you again in the future.

January 21, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Echopark is the place to go if you’re looking for a great deal on used vehicles. Jake is the best, i recommend him if you’re in the market for a vehicle. Jake is the man! More

by alexandra
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 22, 2025

EchoPark Automotive Centennial responded

Thank you so much for the awesome review! We're thrilled to hear that you had a great experience with Jake at Echopark. He truly is the best and we appreciate you recommending him to others. We can't wait to see you again for your next vehicle purchase. Jake is the man! 🚘🎉

January 12, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Jake was such a great help to my husband and I. We are very appreciative of his time and patience. We are so happy with our purchase! More

by grapplr08
Recommend Dealer
Yes
Jan 14, 2025

EchoPark Automotive Centennial responded

Thank you so much for your kind words, we are thrilled to hear that Jake provided excellent service to you and your husband. Your happiness with your purchase is our top priority!

January 11, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Jake was so friendly and so helpful! I would recommend him to anyone looking to buy a new vehicle. Thanks for all your assistance! More

by sragland37
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 12, 2025

EchoPark Automotive Centennial responded

Thank you for the kind review! Jake is a valuable member of our team and we will pass your compliments on to him. Hope you enjoy your new car!

January 01, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Dealership was clean and Jake was very efficient, he was respectful and answered all our questions. More

by Tanyabefus22
Recommend Dealer
Yes
Jan 03, 2025

EchoPark Automotive Centennial responded

Thank you for your kind words! We strive to provide a clean and efficient experience for all of our customers, and we're so glad Jake was able to assist you with respect and knowledge. We appreciate your business!

December 27, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Bad buying experience, even worst customer service. Shady Practices They don't disclose that $30K, 2 year old car is a total scratch-and-dent. The BLACK car hood was over sprayed with RED paint. Th More

by Echo-Park-Wasted-My-Time
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Frond desk "manager" in blue jersey who refused to share their name

Dec 29, 2024

EchoPark Automotive Centennial responded

We are sorry to hear of your negative experience. We strive to keep our inventory in the best shape as possible, but some used cars will have some cosmetic issues that we cannot address. If we can be of further assistance, please let us know

1
...

Dealership Inventory (192 Vehicles)

used 2023 Nissan Rogue car, priced at $19,777
2023 Nissan Rogue
used
Caspian Blue Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2023 Nissan Rogue car, priced at $21,297
2023 Nissan Rogue
used
Brilliant Silver Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2023 Nissan Murano car, priced at $21,577
2023 Nissan Murano
used
Gun Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Hyundai Kona car, priced at $21,297
2024 Hyundai Kona
used
Abyss Black Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2023 Genesis G80 car, priced at $29,497
2023 Genesis G80
used
Savile Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2022 Chevrolet Blazer car, priced at $25,677
2022 Chevrolet Blazer
used
Red Hot exterior
Automatic
All-wheel Drive