Chris Legaspy
Chris Legaspy at Glendora Chevrolet

Chris Legaspy

General Sales Manager

Glendora Chevrolet

1959 Auto Center Dr
Glendora, CA 91740

Contact Me
4.4
54 Reviews
4.4

54 Reviews

Write a Review

54 Reviews of Chris Legaspy

September 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Back bumper back up-sensors aren’t working properly. I will need a new check up date. More

by Lord King
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 23, 2026

Glendora Chevrolet responded

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear the backup sensors on your rear bumper are not working properly. Please contact our service team to schedule a follow-up inspection so we can address the issue.

September 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I don't live in the area but they had the vehicle I wanted in stock. Andy and Chris made sure I was happy and taken care of and to make the sale happen. More

by woslari
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Maribel Marquez , Andy Munoz (Sales) - 5 stars

Sep 12, 2026

Glendora Chevrolet responded

Knowing you found the Equinox you wanted in stock, even as an out-of-area customer, means a lot to our team. Our team is pleased Chris could make your purchase happen and ensure you felt well looked after.

September 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

BEWARE of this Dealership. They will forge your documents and fund auto loans under forgery. I told the owner and GM and they both said they would investigate it. I have proof More

by joegonzalez274
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Sep 26, 2026

Glendora Chevrolet responded

Thank you for this feedback. We're very sorry to see that you didn't have the best experience at our dealership. While we're disappointed to learn that we didn't meet your expectations, we'd love to try to turn things around and make sure the same thing doesn't continue to happen.

September 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The team was great, I got the vehicle I wanted and it was a smooth process. More

by acarrillo03
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Maribel Marquez

Sep 05, 2026

Glendora Chevrolet responded

Knowing the purchase process felt smooth means a lot to our team. We’re delighted you got the Silverado 1500 you wanted.

September 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

This place is a joke. They falsified documents and forged signatures. BEWARE of this place. More

by joegonzalez156
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Mike Mcqwire

Sep 26, 2026

Glendora Chevrolet responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

September 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I took my car in for service without an appointment. They got me into a rental right away while my car was being repaired. This process was very easy. More

by jking36
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 02, 2026

Glendora Chevrolet responded

Your mention of stepping into a rental immediately shows our focus on keeping you moving smoothly. Our service team is pleased we could arrange a prompt rental and make servicing your Silverado 1500 easy for you.

August 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Highly recommend Glendora Chevrolet. Inventory selection is always good. Staff is always friendly, and they make the purchase process, very easy . On a personal note, Kobe was great More

by debcheeks02
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Maribel Marquez, Kobe Olmos

Aug 28, 2026

Glendora Chevrolet responded

Knowing that you found our inventory selection strong and the purchase process effortless is very rewarding. It’s great to hear Kobe provided a personable and informative experience when you purchased your new Equinox.

August 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Expensive. Credit card fees. Slow. Crew is nice however. Blah blah blah blah blah blah More

by shivers_76
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Aug 30, 2026

Glendora Chevrolet responded

Thank you for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here.

August 13, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone made me feel welcomed they were very professional kind great humor. I was treated much better there than the other three dealerships. More

by ceo
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Estefion, Abe and lily

Aug 13, 2026

Glendora Chevrolet responded

Hearing that you felt welcomed and appreciated our professional yet personable approach means so much to us. We’re pleased the service on your Chevrolet Silverado 1500 felt more satisfying than your experiences elsewhere. Your five-star rating and kind feedback mean a great deal to our service department.

August 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Things have changed over the years. Obviously people move on. It used to feel more comfortable when purchasing vehicles. More

by sthpau2
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Maribel Marquez, Greg Navarro

Aug 05, 2026

Glendora Chevrolet responded

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see where we can improve. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please email me at clegaspy@glendorachevrolet.com or call me at (909)394-989 ext 1100.

1
...

Dealership Inventory (218 Vehicles)

used 2023 Tesla Model 3 car, priced at $24,120
2023 Tesla Model 3
used
Midnight Silver Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2026 Chevrolet Silverado 1500 car, priced at $41,121
2026 Chevrolet Silverado 1500
used
Black exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2026 Chevrolet Equinox EV car, priced at $36,996
2026 Chevrolet Equinox EV
used
Radiant Red Tintcoat exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2024 Toyota Camry car, priced at $27,120
2024 Toyota Camry
used
Predawn Gray Mica exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Silverado 1500 car, priced at $67,239
2026 Chevrolet Silverado 1500
new
Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Silverado 1500 car, priced at $48,800
2026 Chevrolet Silverado 1500
new
Summit White exterior
Automatic
Four-wheel Drive