Adam Mukadam
Adam Mukadam at Eastchester Certified Motors
Refer Me

Adam Mukadam

Sales Professional

Eastchester Certified Motors

541 White Plains Road
Eastchester, NY 10709

Contact Me
4.2
14 Reviews
4.2

14 Reviews

Write a Review

14 Reviews of Adam Mukadam

April 02, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Customer service was great, sales person was always amazing at helping me out with what I wanted he made everything clear I loved it More

by FERNANDOCRUZ
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 04, 2025

Eastchester Certified Motors responded

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with our customer service and that our sales team was able to assist you in finding exactly what you wanted. We appreciate your feedback and look forward to helping you again in the future! Your Friends at Eastchester Certified Motors. T: 914-861-3170 www.eastchestercertified.com

March 31, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I was very happy for the service they provided for us . . I love the place.. and they made me feel very welcome.. and they are very friendly.. people.. I love Adam was very friendly.. I like soo much the wa More

by TERESATROUBLE78
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Indy S, John Frantzis

Mar 31, 2025

Eastchester Certified Motors responded

Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that Adam and the team made you feel welcome and provided such a great experience. Enjoy your new car, and we truly appreciate your kind words! Your Friends at Eastchester Certified Motors. T: 914-861-3170 www.eastchestercertified.com

March 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The dealer ship delivered excellent customer service. The staff was very professional and friendly. I'm very pleased!. More

by mcarter914
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 15, 2025

Eastchester Certified Motors responded

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had a positive experience with our team. We look forward to serving you again in the future! Your Friends at Eastchester Certified Motors. T: 914-861-3170 www.eastchestercertified.com

March 05, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The fees were not disclosed or discussed before hand. the car was blocked in the back of the lot dirty inside and out tps sensor broken only good part was the finance manger. If i didn’t take a train 3 h More

by steiger2986
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Indy S, John Frantzis

Mar 06, 2025

Eastchester Certified Motors responded

We're sorry to hear about your experience. Transparency and customer satisfaction are important to us, and it's disappointing to hear that expectations were not met. If you'd like to discuss this further and find a resolution, please reach out to us directly at Bsingh@eastchestercertified.com. We appreciate your feedback and the opportunity to improve Your Friends at Eastchester Certified Motors. T: 914-861-3170 www.eastchestercertified.com

February 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Went there and everyone was professional yet helpful. They worked with me all the step of the way. Highly recommend 👌 More

by christopherrampersad1
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Indy S, John Frantzis

Feb 27, 2025

Eastchester Certified Motors responded

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that our team provided you with a professional and helpful experience. We appreciate your recommendation and look forward to assisting you again in the future! Your Friends at Eastchester Certified Motors. T: 914-861-3170 www.eastchestercertified.com

February 25, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

This has been the best car buying experience thus far. I’ve been buying cars since I was 21 years old I’m 47 now. Adam worked with me and helped me from A-Z. I’ll be referring my friends and family here i More

by Shep
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 26, 2025

Eastchester Certified Motors responded

We're so glad to hear that Adam and the team made this your best car-buying experience yet! Your referrals mean the world to us, and we truly appreciate your support. Enjoy your new car! 🚗🎉 Your Friends at Eastchester Certified Motors. T: 914-861-3170 www.eastchestercertified.com

February 24, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Had an excellent experience at Eastchester Certified Motors. I was looking for the 2024 BMW X6M for a while but couldn't find the right one. To make a long story short they got me the vehicle and I coul More

by francambisco
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 25, 2025

Eastchester Certified Motors responded

Thank you for sharing your excellent experience! We're thrilled we could help you find the perfect 2024 BMW X6M. Enjoy your new ride! Your Friends at Eastchester Certified Motors. T: 914-861-3170 www.eastchestercertified.com

February 20, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

John and Adam made the car buying process so smooth and easy! It was unlike any other dealership I’ve been too before, they focused on getting me in and out of there with no stress and worked hard to get m More

by Joe M
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: John Frantzis

Feb 21, 2025

Eastchester Certified Motors responded

Thank you for your amazing review! We're so glad John and Adam made your car-buying experience smooth and stress-free. We appreciate your recommendation and hope you enjoy your new car! Your Friends at Eastchester Certified Motors. T: 914-861-3170 www.eastchestercertified.com

January 04, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The dealership looks nice and user friendly. The after sale is horrible. And the worst customer service to deal with her/ sales rep. Is the worst. More

by naser
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Indy S, John Frantzis , Sales receptionist.

Jan 05, 2025

Eastchester Certified Motors responded

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re glad to hear that you found our dealership welcoming and user-friendly. However, we are truly sorry to hear about your dissatisfaction with the after-sale service and the experience with your sales rep. This is not the standard of service we strive to provide. We would love the opportunity to address your concerns directly and work toward a resolution. Please feel free to reach out to us at Bsingh@eastchestercertified.com so we can make things right.

December 06, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Great service they break it all down to you so that you understand everything and they also make the deal happen More

by Rugtronicsnyc
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Indy S, John Frantzis, Bibi Singh , Rob Xerri

Dec 07, 2024

Eastchester Certified Motors responded

Hi Thank you for your feedback! We're thrilled to hear you appreciated the clear explanations and that our team made the deal happen for you. Enjoy your new car, and we hope to assist you again in the future! 🚗✨

1

Dealership Inventory (100 Vehicles)

used 2022 BMW X5 car, priced at $30,588
2022 BMW X5
used
Arctic Grey Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2022 Subaru Outback car, priced at $20,225
2022 Subaru Outback
used
Autumn Green Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2019 Ram 1500 car, priced at $24,088
2019 Ram 1500
used
Ivory White Tri-Coat Pearlcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2024 Tesla Model Y car, priced at $32,888
2024 Tesla Model Y
used
Stealth Grey exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2022 Audi Q5 car, priced at $24,688
2022 Audi Q5
used
Ibis White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2019 Ram 1500 car, priced at $22,988
2019 Ram 1500
used
Diamond Black Crystal Pearlcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive