Back

Delaware Cadillac - Service Center

Wilmington, DE

4.6
68 Reviews

68 Reviews of Delaware Cadillac - Service Center

Sort by
July 28, 2023

Don’t go there. I was over charged for a wheel bearing on my 2016 srx Cadillac $680.00. First it was 500 part and 250 labor than they settled for 680.00 If found More

by bignick
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
One of the girls in service, didn’t get her name
Jul 28, 2023 -

Delaware Cadillac responded

We apologize for your unsatisfactory experience. Our Service Director will reach out to you.

Jul 28, 2023 -

bignick responded

Well, educate me on the mark up on the bearing cost and the labor involved. I just can’t see it. Bearing and hub GM part 2 for $138 Labor 2 hours at the most You charged me $680

Jul 29, 2023 -

Delaware Cadillac responded

We price to the retail market for our Labor and Parts services, no different than any other franchised automotive dealership. The cost of our factory certified technician's time and expertise should not be undervalued. Your personal conversations with our Service Manager about the cost of repairs should have been sufficient for you to determine to proceed with the repairs or not. The public challenge of our pricing does not change the outcome of our repair estimates. If you feel the need to discuss this matter further, please contact our Service Manager, Toni, whom you can continue your original conversation with. We are sorry you felt the need to complain about your repair estimate, but we are confident in not only the pricing we offer but the value of service we provide.

Jul 29, 2023 -

bignick responded

But you didn’t explain the cost of the bearing All you did now was just a routine response The service to replace a bearing is No more than 2 hours Bearing 2 GM $138 2 hours labor. 200 Total. $338. Now educate me on your cost of $680 Other dealerships have great service departments and are cost efficient. As I am now telling my friends to Be award of what your dealership is doing. I may contact the owner. You just better justify my payment with a return check.

July 26, 2023

Worst service I have ever encountered. Cadillac XLR was dropped off on multiple occasions and dealership didn't fix the door sensor for the key FOB, black sponge tar coming out of the AC o More

by Jody C
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Walter Feist
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Jul 26, 2023 -

Delaware Cadillac responded

We apologize for your unsatisfactory experience. Our Service Director will reach out to you.

July 12, 2023

MR. DREW DO GOOD CUSTOMER SERVICE AND Mrs Tonya is good to I don't understand why my car needs service three weeks but in the row 🤔 .I hope they can answer my questions. I LOVE MY CAR More

by mariebailey610
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Toni Spille
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Tanya Sirotin
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Drew Baker
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Jul 13, 2023 -

Delaware Cadillac responded

Thank you for the 5 stars!

July 04, 2023

It’s always a pleasure coming to the dealership. Courteous and professional always. Thank you More

by Papa051960
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Drew Baker
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Jul 10, 2023 -

Delaware Cadillac responded

We're delighted to hear that you always have pleasant experience with us Thank you for sharing your positive feedback, and we hope your future visits continue to be just as enjoyable.

June 21, 2023

Great service department! Uncovered my issue and got it resolved for me. I appreciate their efforts. More

by kgm3120
Service Price Transparency
Workmanship
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Michael
Jun 21, 2023 -

Delaware Cadillac responded

Thank you for the 5 Star review regarding our service team! We greatly appreciate your support and look forward to serving you again in the future!

June 14, 2023

New screen for gps/map/ radio. The sun and the cabin temperature eventually caused the screen to crysralize! This could not be repaired so, it has been replaced! More

by Ramona Fort
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Walter Feist
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Jun 16, 2023 -

Delaware Cadillac responded

Thank you for the 5 Star review! If there is anything we can help you with in the future don't hesitate to reach out! Thank you again for being a valued Delaware Cadillac customer we're glad we could help!

May 28, 2023

Walt has provided all of my automotive services for many years. Walt listens, is knowledgeable, answers my questions and offers suggestions. More

by Kirk Mann
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Walter Feist
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
May 29, 2023 -

Delaware Cadillac responded

Thank you so much for the 5 Star Review!! We greatly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

February 19, 2023

Walter has been my service advisor for many many years. Always great service and he is a definite asset to Delaware Cadillac. Service and friendly atmosphere is the best. More

by Mary Perry
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Walter Feist
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Tanya Sirotin
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Feb 20, 2023 -

Delaware Cadillac responded

Thank you for the 5 Star Review! We are happy to have you leave as a Satisfied long term Customer!

January 03, 2023

I'm a circus artist/mime/juggler/variety entertainer and Harry hired me for one of his crazy youtube commercials. He started off as another client, but quickly became a personal friend. He's such a fun and More

by Nick Polini
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Harry Boyer
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Jan 17, 2023 -

Delaware Cadillac responded

Thank you Nick!

October 20, 2022

Delaware Cadillac is phenomenal. The service they provide is exceptional. Toni S. in service needs to be commended for taking care of her customer. Toni really goes up and beyond to More

by Webster07
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Toni Spille
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Tanya Sirotin
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Oct 25, 2022 -

Delaware Cadillac responded

Thank you for choosing Delaware Cadillac!

2
...